اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/7    کد خبر: 15727063   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

پیامبر اسلام (ص) پرچم‌دار اخلاق و معنویت در جهان است

پیامبر اسلام (ص) پرچم‌دار اخلاق و معنویت در جهان است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: پیامبر اسلام (ص) در ادامه مأموریت انبیای الهی پرچم‌دار اخلاق و معنویت در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در ابتدای خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی با توجه در پیش بودن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در ادامه مأموریت انبیای الهی پرچم‌دار اخلاق و معنویت در جهان است.


وی با بیان اینکه شیطان برای بردگی کشاندن بشر ابتدا به سمت اخلاق بندگان الهی حرکت می‌کند، افزود: در ادامه شیطان اگر در حوزه اخلاق موفق شد، فرد را تابع هواوهوس و امیال نفسانی می‌کند تا به همان اهداف خود که دور کردن بندگان از خداوند متعال هست دست پیدا کند به همین خاطر تقوا تنها دارویی است که می‌تواند تمام دسیسه‌های شیطان را خنثی کند.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر با حمایت از سخنرانی اخیر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سازمان ملل که خطاب به دولت‌های شیطان‌صفت و شیطان‌پرست غربی گفت که شما در راستای منافع خود علیه بشریت جنگ جهانی راه انداخته‌اید، تصریح کرد: دلایل اینکه سیاستمداران کشورهای غربی و صهیونیست‌ها از برنامه‌های شیطانی و دروغین حقوق بشری حمایت می‌کنند همان مسئله به بردگی کشاندن انسان‌ها است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل اینکه امروز در برخی کشورهای غربی شاهد آتش‌زدن کتاب آسمانی قرار هستیم این هست که این کتاب آسمانی تمامی نقشه‌های شیطانی آنها به‌درستی تبیین کرده است و این اتفاق به ضرر منافع آنها شده است به همین خاطر در تلاش هستند که با چنین اقداماتی چهره اسلام و این کتاب آسمانی را مخدوش کنند؛ اما نباید شک کنیم که مکر و حلیه آنها به خود آنها بازگشت داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه سر مار استکبار جهانی در کشوری به نام اسرائیل قرار گرفته است، گفت: تنها مکتبی که امروز در مقابل حقوق بشر دروغین غرب ایستاده است همین مکتب تبیینی انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری است.

وی با تقدیر و تشکر از نهادهای همچون وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا در تأمین امنیت شهروندان، بیان داشت: نهادهای اطلاعاتی ایران امروزه با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانسته‌اند بسیاری از نقشه‌های شوم و پلید سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و فرانسه را قبل از انجام عملیات تروریستی نقش‌برآب کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه باید در آموزش‌وپرورش تحولات جدی و اساسی صورت بپذیرد، تصریح کرد: از مهم‌ترین کارهایی که باید در وزارتخانه آموزش‌وپرورش اتفاق بی افتد تزریق نیروهای جهادی، دلسوز و انقلابی برای به حرکت درآوردن نیروی رشد و توسعه کشور است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انقلاب #اسلام #پیامبر #مردم #ایران
ما را دنبال کنید:
+