اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/31    کد خبر: 15727555   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

مواد فروش معروف خیابان عطار شاهین شهر به دام پلیس افتاد

مواد فروش معروف خیابان عطار شاهین شهر به دام پلیس افتاد

  فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: مواد فروش معروف خیابان عطار شاهین شهر به دام پلیس افتاد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت به منظور پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان، دستگیری یکی از مواد فروشندگان معروف مواد مخدر که در محدوده خیابان عطار اقدام به فروش مواد افیونی صنعتی به جوانان می‌کرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در این رابطه با پیگیری و تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان روز گذشته  این سوداگر مرگ در حین فروش مواد مخدر غافلگیر و بهمراه بیش از ۴۰۰ گرم مواد افیونی صنعتی و ۱۲ میلیون تومان وجه حاصل از فروش مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: دستگیری فروشندگان مواد مخدر در سطح محلات به طور جد در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواهشمندیم اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر به شماره ۴۵۲۵۰۰۹۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام خبر دیگری اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ، اقدامات مجرمانه یک نفر اوباش سطح یک، سابقه دار و تحت تعقیب در خصوص آدم ربایی، گروگانگیری و اخاذی در سطح شاهین شهر محرز که با دستور دادستان محترم شاهین شهر دستگیری این فرد شرور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:  با توجه به متواری بودن متهم از شهرستان با تلاش و پیگیری مستمر ماموران انتظامی سرانجام مخفیگاه این متهم  در فولادشهر لنجان شناسایی و روز گذشته با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اقدامات مخربش پایان داده شد.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و ضمن هشدار به اراذل و اوباش ، بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت و آرامش مردم تأکید کرد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #افیونی #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+