اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/28    کد خبر: 15727553   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه شهر بدره تاکید کرد:

مسئولان کشور فریاد مظلومیت و محرومیت مردم شهرستان بدره را بشنوند

مسئولان کشور فریاد مظلومیت و محرومیت مردم شهرستان بدره را بشنوند

  امام جمعه بدره گفت: مسئولان کشور فریاد مظلومیت و محرومیت مردم شهرستان بدره را بشنوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری امام جمعه بدره با تاکید و سفارش بر تقوای الهی و با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع)گفت : یکی از مشکلات اصلی بسیاری از ادارات در شهرستان بدره عدم نيروی انسانی کافی و کمبود امکانات مطابق با محدوده جغرافیایی و جمعیتی است که قبل از الحاق دهستان علیشروان وجود داشت و متاسفانه اکنون مضاعف شده است، مسئولان کشور و همچنین استان ایلام صدای مردم نجیب شهرستان بدره را بشنوند.


خطیب نمازجمعه های بدره بیان داشت: از مزایای جذب گردشگران، صرفه اقتصادی است، اما مهمتر از صرفه اقتصادی تاثیراتی است که گردشگران بر فرهنگ بومی آن منطقه می‌گذارند.

وی تصریح کرد: زنگ خطری که چند سالی است در شهرستان بدره به صدا درآمده همین توجه به صرفه اقتصادی جذب توریست با سر و وضع نامناسب است که تاثیرات خودش را در فرهنگ اصیل ما گذاشته است. به نظر می‌رسد مسئولان فکری برای این معضل فرهنگی نکرده‌اند زیرا اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بدره مستاجر و به صورت تک نفری اداره می‌شود، درحالی‌که شهرستان بدره به خاطر طبیعت زیبای خدادادی آن یکی از قطب‌های گردشگری غرب کشور است.

حجت الاسلام دانیاری با مطرح کردن این پرسش که با یک اداره تک نفره چگونه می توان از  آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد، گفت:
مسئولان استان ایلام تمام بهره وری خود را از معرفی بدره بعنوان قطب گردشگری می برند اما نسبت به تامین نیروی انسانی و چارت سازمانی اداره میراث فرهنگی این شهرستان و همچنین زیر ساخت های آن بی تفاوت هستند.

وی تاکید کرد: از نماینده جدید حوزه انتخابیه شهرستان بدره در مجلس دوازدهم انتظار داریم مسائل و مشکلات این شهرستان را در سطح ملی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+