اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/23    کد خبر: 15727547   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

بزرگراه آزادگان به نام شهید القدس؛ سرلشکر زاهدی تغییر نام گرفت

بزرگراه آزادگان به نام شهید القدس؛ سرلشکر زاهدی تغییر نام گرفت

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: تابلو اتوبان ورودی اصفهان آزادگان از سمت میدان استقلال به نام شهید القدس؛ سرلشکر شهید زاهدی رونمایی شد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، صبح روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در آیین رونمایی از تابلو تغییر نام بزرگراه آزادگان به "سرلشکر شهید زاهدی" اظهار کرد: به‌منظور پاسداشت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی؛ مجاهد راه مقاومت و امنیت و از فرماندهان لشکر ۱۴ امام حسین علیه‌السلام، بزرگراه آزادگان حدفاصل پل سلیمان خاطر - میدان استقلال با تصمیم و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده بین شوراهای اسلامی شهرهای اصفهان و شاهین‌شهر، به نام "سرلشکر شهید زاهدی " تغییر یافت.


وی افزود: شورای اسلامی اصفهان، امروز میزبان خانواده شهید سرافراز سرلشکر زاهدی بود و آیین رونمایی با مسئولان دو شهرستان اصفهان و شاهین‌شهر و میمه برگزار شد.


فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این نام‌گذاری با رعایت همه جوانب و ملاحظات و هماهنگی‌های میان دو شهرستان اصفهان و شاهین‌شهر صورت گرفت، ورودی شهر اصفهان که بسیار در دیده‌شدن مؤثر است به نام این شهید نام‌گذاری شد و این کمترین اقدام ما در زنده نگه‌داشتن یاد او است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اصفهان #شاهین شهر #مردم #زاهدی #شهدا #مردم #تغییر نام
ما را دنبال کنید:
+