اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/6    کد خبر: 15727562   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه خبرداد:

کنگره شهدای خبرنگار و رسانه کشور در شاهین‌شهر اصفهان برگزار می‌شود

کنگره شهدای خبرنگار و رسانه کشور در شاهین‌شهر اصفهان برگزار می‌شود

  رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه گفت: بزرگ‌ترین کنگره شهدای خبرنگار و رسانه کشور از ۲۲ تا ۲۴ خردادماه به میزبانی اصفهان و شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

نوید توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با تسلیت شهدای خدمت اظهار کرد: بزرگ‌ترین کنگره شهدای خبرنگار و رسانه کشور از ۲۲ تا ۲۴ خردادماه به میزبانی اصفهان و شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مجریان و دست‌اندرکاران کنگره شهدای رسانه کشور نهادها و سازمان‌هایی همچون بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، استانداری اصفهان، شهرداری شاهین‌شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هستند، افزود: در این کنگره از خانواده‌های ۳۳۰ شهید رسانه و ۱۵۰ خبرنگار شهید محور جبهه مقاومت بخصوص در غزه تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این مسئول شهدا را بهترین الگو برای جامعه برشمرد و تصریح کرد: نباید شهدا را چنان دست‌نیافتنی کنیم که نسل جوان نتواند از آنها الگو بگیرد و مهم‌ترین کار رسانه در جهاد تبیین، تبیین اهداف و مسیر شهدا، بیان واقعیت‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت و جنایات نظام سلطه در طول تاریخ اسلام بر جبهه حق است تا اسلام و انقلاب سربلند و پرافتخار بماند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #خبرنگار #اصفهان #ایران #جویا #شهدا
ما را دنبال کنید:
+