اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/9    کد خبر: 15727473   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

مردم اصفهان در انتخابات پیش رو به افراد اصلح رأی بدهند

مردم اصفهان در انتخابات پیش رو به افراد اصلح رأی بدهند

  امام جمعه اصفهان گفت: مردم همیشه در صحنه اصفهان هم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی با تحقیق و بررسی اصلح را انتخاب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از مهر، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم شهرستان کوهپایه اظهار کرد: دشمنان با اسلام ناب محمدی بشدت مخالف هستند به خاطر اینکه بنیان‌های شیطانی آنها را هدف قرار داده است.


وی افزود: اسلام به جز مسئله عبادات اعلام می‌کند که باید به جز خداوند متعال زیر بار هیچ فرد دیگری نباشید و این یعنی آزادی و نباید بغیر خدا کرنش کنیم.

وی بیان کرد: اسلام تنها دینی است که برای مرد و زن حقوق یکسان قرار داده است و به همین خاطر سلطه کافر بر زن و مرد مسلمان کاملاً نفی شده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مسلمانان به هیچ عنوان حق ندارند به زیر سلطه کافر بروند و این بزرگ‌ترین درس دنیای اسلام است.

وی تاکید کرد: تنها حکومتی که روی این کره زمین در این موقعیت زمانی زیر باز سلطه کفار نرفته است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: بنابراین قسمتی از جهان اسلام به نام شیعه نمی‌تواند زیر سلطه دشمنان کافر برود.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: انتخابات تضمین کننده امنیت است و برای کشور در مقابل حیله و دسیسه‌های دشمنان مصونیت سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه به مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کاملاً آگاه هستیم، اظهار کرد: تنها راحل این مسائل و مشکلات مشارکت در انتخابات است‌.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون دوران‌های سخت و پر پیچ و خمی را طی کرده‌ایم، افزود: شک نکنید این نظام به دست صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد رسید.

وی تاکید کرد: از مردم استان اصفهان می‌خواهم که در انتخابات پیش ر‌و چه در انتخاب نماینذکان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چه در انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بشدت دقت و بررسی کنند و افراد اصلح و صالح را انتخاب نمایند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی افرادی را انتخاب کنند که به مسائل و مشکلات اصفهان مشرف باشند و برای آنها برنامه داشته باشند و همچنین به معنی واقعی کلمه مردمی باشند چرا که اگر خوب انتخاب نکنیم بدون شک آسیب آن متوجه خود ما خواهد شد.

وی متذکر شد: مردم همیشه در صحنه اصفهان هم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی با تحقیق و بررسی اصلح را انتخاب نمائید.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست
ما را دنبال کنید:
+