اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/7    کد خبر: 15727533   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام‌جمعه بدره:

عدم رقابت و نظارت در صنعت خودروسازی باعث تولید خودروهای بی‌کیفیت به مردم

عدم رقابت و نظارت در صنعت خودروسازی باعث تولید خودروهای بی‌کیفیت به مردم

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: عدم رقابت و نظارت در صنعت خودروسازی مهم‌ترین عامل است که باعث شده خودروهای ما بی‌کیفیت و با قیمت بالا در بازار عرضه شود و بلای جان هم‌وطنان عزیزمان شود.

به گزارش گروه سیاسی رسانه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری امام‌جمعه شهر بدره در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بدره با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در خصوص حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح بر علیه اسرائیل باید گفت که عملیات وعده صادق عملیاتی کوچکی نبود، لذا این حمله غیور مردان ایرانی تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت.

وی گفت: از ارکان اساسی و مهم نیروهای مسلح ما پیشرفت در فناوری‌های نوین نظامی است که پابه‌پای تسلیحات جهانی علی‌رغم تحریم‌ها پیشرفت کرده‌ایم که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

خطیب نمازجمعه‌های شهر بدره به ویژگی‌های عملیات صادق اشاره کرد و گفت: انجام عملیات از خاک ایران اسلامی و اعلام حمله از قبل و استفاده از امکانات نظامی حداقلی و با هدف قراردادن پایگاه‌های مهم آنها ضربه مهلکی به رژیم جنایت‌کار صهیونیستی زده شد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق پیام‌های مهمی برای دشمنان انقلاب در پی داشت که دوران بزن در رو تمام شده است که این یک پیام قاطع و صریح به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا جنایت‌کار بود که چنانچه کشوری به منافع جمهوری اسلامی دست درازی کند دلاورمردان ما دست آن را قطع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام دانیاری افزود: در حمله نیروهای سپاه پاسداران اماکن زیادی از مراکز نظامی دشمن تخریب شد و نشان داد که ایران در مقابله با ظلم کوتاه نمی‌آید؛ لذا ضرورت دارد ابعاد گسترده و مهم این عملیات اقتدارآمیز برای مردم و به‌ویژه جوانان تبیین گردد.

وی با تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش تصادف و آتش‌سوزی در جاده بدره - دره شهر که باعث از دست رفتن چهار نفر از هم استانی‌هایمان شد اشاره کرد و گفت: متأسفانه سالانه بیش از ۱۷ هزار نفر تلفات جاده و حدود ۳۰۰ هزارنفر مصدوم جاده‌ای داریم که عوامل مهمی همچون عدم ایمنی جاده‌ها، عدم کیفیت خودروها و سرعت بالا در این تصادفات نقش دارند.

امام‌جمعه بدره گفت: عدم رقابت و نظارت در صنعت خودروسازی مهم‌ترین عامل است که باعث شده خودروهای ما بی‌کیفیت و با قیمت بالا در بازار عرضه شود و بلای جان هم‌وطنان عزیزمان شود.

وی همچنین گفت: نکته مهمی که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته باشند بهسازی جاده چشمه شیرین به دره شهر است که نباید تعطیل شود و به وعده‌های خود در ایام دهه مبارک فجر عمل کنند و این کار به سرانجام برسد.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #تصادف #خودرو #بدره #دره شهر #ایلام #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+