اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/6    کد خبر: 15727531   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر:

عملیات اجرایی احداث پل دوار عابر پیاده سه راه فردوسی شاهین‌شهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پل دوار عابر پیاده سه راه فردوسی شاهین‌شهر آغاز شد

  معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر گفت: عملیات اجرایی احداث پل دوار عابر پیاده سه راه فردوسی شاهین‌شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهر و شهروندی صدای جویا از شاهین‌شهر، سید رسول موسویان با اشاره به آغاز عملیات احداث پل دوار عابر پیاده در سه‌راه فردوسی اظهار کرد: اتصال بوستان‌های رازی و فردوسی، پیاده راه فردوسی و گذر فرهنگ و ادب پارسی هدف اصلی از طراحی و اجرای این پل دوار است.
 
 وی با بیان اینکه احداث این پل دوّار نه‌تنها ارتباط دو پارک در شمال و جنوب بلوار امام خمینی (ره) را مهیا می‌کند، افزود: این المان شهری سازه‌ای منحصر به فرد در محور اصلی شهر است که علاوه بر ایجاد روحیه‌ای پویا و تکاپو در شهر فرصت تأمل و رصد زیبایی‌های بصری شاهین‌شهر را کاملاً ایمنی فراهم می‌نماید.
 
 معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر طرح این سازه را برنده در ۲ رویداد بین‌المللی معماری برشمرد و ادامه داد: فضای اصلی این پل به‌صورت دوار و هوایی برای عابر پیاده بوده که با شیشه‌های سکوریت مسطح مقاوم‌سازی شده است همچنین نورپردازی خاص این پل که در شب با روشن‌شدن نورهای سفید به کار رفته در بدنه آن همچون مهتاب کامل و درخشان، جزء جلوه‌های زیبای جدید در شاهین خواهد بود.

 موسویان در پایان ضمن قدردانی از همشهریان گرامی در همراهی با خدمتگزاران شهرداری در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی مدت اجرای این پروژه ۸ ماه بوده و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهر در جابه‌جایی تأسیسات فنی سه‌راه فردوسی شامل پایه‌ها و تیرهای برق و کانال آب و... بتوانیم در مدت‌زمان معین این پروژه را تحویل همشهریان ارجمند نماییم.
 


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #فردوسی #شهرداری #مردم #ایران #جویا #خبر
ما را دنبال کنید:
+