اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/9    کد خبر: 15727415   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

طی یادداشتی عنوان شد؛

اسامی ۲۸ نفر از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شاهین شهر مشخص شد

اسامی ۲۸ نفر از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شاهین شهر مشخص شد

  فعال سیاسی و اجتماعی گفت: اسامی ۲۸ نفر از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شاهین شهر مشخص شد و امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به «تغییر و تحول» رای بدهند.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی و سیاستی با انتشار یادداشتی کوچک به شرح زیر آورده است؛ درحالی‌که سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین مسئول حوزه اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار با برگزاری جلسات مختلف در تلاش هست که بازار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را گرم کند، اما گزارش‌های میدانی این‌جانب در سطح دو شهرستان یاد شده که به‌زودی جهت تصمیم‌گیری بهتر مسئولان نیز منتشر خواهد شد، حکایت از یک فضای کاملاً سرد سیاسی که در آن انحصارطلبی فریاد می‌زند به‌خاطر غالب شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نسبت به سالیان گذشته موج می‌زند.


هر چند حل این معضل و مشکلات همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ انتخابات است. اما در واقعیت ماجرا مردم دیگر چندان به مسئولان و وعده‌های آنان اعتماد ندارند و اگر در این زمینه هم دولت و هم مجلس چاره‌اندیشی نکنند، باید شاهد از دست دادن سرمایه های اجتماعی بیشتر از این باشیم.

امروز کاظمی طباء فرماندار شاهین شهر  و میمه در جلسه شورای نمایندگان اقشار مختلف مردم که با هدف ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری عنوان کرده است که  در این برهه خاص که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام توان خود را برای کم رنگ نمودن حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور و ایجاد فاصله میان ملت و مسئولان، به کار گرفته است، از شما به عنوان تأثیر گذاران جامعه، انتظار می رود که هر یک در حوزه مسئولیتی خود، نسبت به شناسایی تمامی بسترهای مشارکت مردم، مجدانه تلاش نموده و با نگاهی کاملا عالمانه و عادلانه، برای برگزاری یک حماسه ملی در ۱۱ اسفند، گام بردارید.

اما به عنوان نماینده دولت سیزدهم عنوان نکرده است که با کدام نگاه عالمانه و عادلانه می توان مسائل و مشکلات معیشتی مردم، وضعیت مسکن، افزایش اجاره بهاء و افزایش تورم افسار گسیخته مواد غذایی در این ایام پایانی سال و نزدیک اعیاد نوروز و ماه مبارک رمضان را می توان حل و فصل کرد. هر چند مجددا تاکید می کنم تنها راه حل این مسائل یاد شده از خیابان  انتخابات و رای به تغییر و تحول است نه تکرار مجدد اندیشه های کنونی می گذرد.

خلاصه دولت سیزدهم باید بپذیرد که در حوزه اقتصاد تا این لحظه کارنامه قابل قبولی نداشته و افزایش یارانه ها نه تنها موجب کاهش فشار بر سفرهای خالی مردم نشده است بلکه در تشدید این فشار نقش تاثیرگذاری داشته است.

در پایان اسامی ۲۸ نفر از کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شاهین شهر مشخص منتشر می شود و امیدواریم مردم فهمیم شاهین شهر، میمه و برخوار با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به «تغییر و تحول» رای بدهند.


۲۴. میلاد سیدشمالی 

۲۵. سیدمحمدزارعان دولت آبادی

۲۶. محمدرضا صداقت دل

۲۷. محمد براتی 

۲۸. مجتبی سلمانی

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #فرمانداران #مردم #جویا #شاهین شهر #خبر #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 
مبارک است مرد با چراغ بگردند دانشمندان را روانه مجلس کنند قانون شناسان را ساخت خیابان پارک اسفالف کار نماینده نیست نمایند قانون خوب تدوین کند اجرا اسان میشودنماینده باید در دوره رسالت خودرا انجام دهد مجلس هتل نیست کاروانسرا هم نیست جای خودرابدهید به اصلحان اگر رهبری را دوست دارید. یاعلی
 علی
بنظرمن مشکلات معیشتی واقعا قابل حل هستنداگر افرادصالح مستقل غیرقبیله ای واردمجلس بشود درتمام حوزه‌ها نماینده ای که مثل بعضی ازنمایندگان فعلی اصفهان غیبت ازحضوردر مجلس داشته ویادررای گیری شرکت نداشته مسلما مشکلات حل نخواهد شد لذا شخص درستکار فهیم انتخاب بشود شرکت درانتخابات واجب است
 علی
متأسفانه بعضی از سازمان ها و دستگاه ها خودشونو فراتر از "شورای نگهبان" می دونند و عملاً بی قانونی می کنند. بعضی از اعضای فهرست فوق که افراد شایسته، مدیر و مدبر و عضو هیأت علمی دانشگاه هستند را شورای نگهبان تأیید کرده، ولی سازمان محل خدمتشون گفته باید انصراف بدین وگرنه شما رو میفرستیم کمیته انظباطی ...!!!
 محمد
باسلام و خداقوت انشالله که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل خواهد شد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید مردم را ناامید و دلسرد کرد از شرکت در انتخابات عدم شرکت در انتخابات موجب خدشه وارد کردن به وحدت ملی و دینی شده و باعث تسلط اشرار و دشمنان و امیدوار کردن آنها میشود همانطور که ذکر شده شرکت در انتخابات فقط حق مردم نیست بلکه یک وظیفه شرعی و سیاسی بوده و عدم تعهد و پایبندی به این وظیفه هم از لحاظ شرعی حرام بوده و هم از لحاظ قانونی و سیاسی
+