اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/14    کد خبر: 15727097   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

پناهگاه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در شاهین‌شهر احداث می‌شود

پناهگاه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در شاهین‌شهر احداث می‌شود

  شهردار شاهین‌شهر از احداث پناهگاه جهت جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با هدف تأمین آرامش شهروندان ارجمند خبر داد.

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهر و شهروندی صدای جویا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا و همچنین روز جهانی کودک و پست و روز بزرگداشت حافظ، اظهار کرد: اخیرا به مهرا برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر با آقای یوسف افشارنیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با هدف راه‌اندازی برنامه تلویزیونی شاهین‌شهر و گسترش تعاملات رسانه‌ای نشست خوبی داشته ایم.


وی افزود: هدف از برگزاری چنین سلسله نشست‌هایی معرفی ظرفیت‌های شاهین‌شهر از طریق رسانه ملی است.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: هفته گذشته به‌منظور زیباسازی سیما و منظر شهری، تندیس ابوریحان بیرونی در بلوار ابوریحان بیرونی نصب گردید.

وی از احداث پناهگاه جهت جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب  با هدف تأمین آرامش شهروندان ارجمند خبر داد و گفت: هفته گذشته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه، معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر، مسئولان ادارات بهداشت، دامپزشکی و محیط‌زیست شهر از پناهگاه سگ‌های بلاصاحب بازدید کردند.

ابریشمی راد خاطرنشان ساخت: مهران جدیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این بازدید از تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهین‌شهر در راستای کنترل و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تشکر و بر همکاری دستگاهای مرتبط با شهرداری پیرامون این موضوع تأکید کردند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #سگ #ایران #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+