اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/1    کد خبر: 15726925   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان؛

فراخوان طراحی نشان کنگره ملی بزرگداشت 24 هزار شهید استان اصفهان

فراخوان طراحی نشان کنگره ملی بزرگداشت 24 هزار شهید استان اصفهان

  مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خبرداد: فراخوان طراحی نشان کنگره ملی بزرگداشت 24 هزار شهید استان اصفهان شروع شد.

سرهنگ محسن شکیب فرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان گفت: فراخوان طراحی نشان کنگره ملی بزرگداشت 24 هزار شهید استان اصفهان شروع شد.
وی افزود: به آثار برگزیده این جشنواره دو عدد سکه تمام بهار آزادی از سوی برگزار کننده کنگره ملی شهدای استان اصفهان به عنوان هدیه تقدیم خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به معیارهای داوری، تصریح کرد: معرفی هویت و  رسالت کنگره ملی، هماهنگی و همخوانی با نمادهای هویت‏‌ساز اصفهان، قابلیت تشخص‌بخشی، منحصر بودن، قابلیت استفادۀ مناسب در سربرگ، مهر، آرم‌‏ها، نشان‌ها و تندیس‌ها، قابلیت استفادۀ همزمان به زبان‏‌های فارسی، انگلیسی ، قابلیت استفاده در اندازه‌ها و رنگ‏‌های مختلف طبق استانداردهای نشان، رعایت حق تکثیر و عدم شباهت با نشان‏‌های موجود، استفادۀ مطلوب از نمادهای هنر اسلامی و ایرانی و همخوانی حداکثری با هدف گذاری ترویج یاد و سیره شهدا می باشد.
وی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان تصریح کرد: همه افراد و شرکت‌ها به‌صورت انفرادی و گروهی می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند. ارسال بیش از یک نیز اثر بلامانع است.
سرهنگ شکیب فرد با اشاره به شرایط و چگونگی ارسال آثار خاطرنشان ساخت: آثار ارسالی در قالب فایلهای الکترونیکی (jpg , pdf , png) و با رزولوشن حداقل (300dpi) ارسال شود و فایل‌های ارسالی باید فاقد هرگونه مشخصات مربوط به هویت شرکت‏‌کنندگان باشد.
وی در پایان با بیان راه‌های ارتباطی با دبیرخانه کنگره ملی شهدای اصفهان افزود: تماس با دبیرخانه:36290456-031 و آدرس وب سایت  www.eshonar.ir می باشد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهدا #رسانه #اصفهان #سپاه #بسیج #گلستان #ایران
ما را دنبال کنید:
+