اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/13    کد خبر: 15726841   در دسته بندی یادداشت نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 12  دقیقه

یادداشت؛

شنبه ی سرنوشت‌ساز برای اعضای جوان شورای شهر شاهین‌شهر

شنبه ی سرنوشت‌ساز برای اعضای جوان شورای شهر شاهین‌شهر

  مسئول جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر گفت: شنبه هفته جاری یعنی 14 مردادماه روز انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر شاهین‌شهر است، روزی که می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شاهین‌شهر رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی مسئول جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر طی یادداشتی با عنوان «شنبه ی سرنوشت‌ساز برای اعضای جوان شورای شهر شاهین‌شهر» به شرح زیر آورده است؛


شنبه هفته جاری یعنی 14 مردادماه روز انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر شاهین‌شهر است، روزی که می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شاهین‌شهر رقم بزند .

طبق آنچه روال رایج این سال‌های شوراست باید از میان علی صالحی و بهرام عموئی یک نفر به ریاست شورای شهر برسد ! دو عضو پرسابقه و دارای حمایت برخی جریانات قدرت که شانس این دو نفر را برای ریاست به انحصار در آورده است !

ولی آیا پنج عضو دیگر شورا که همگی برای اولین دوره به شورا راه یافته‌اند طبق روال گذشته مغلوب جریانات قدرت می‌شوند! یا با یک تصمیم جسورانه شخص دیگری را بر این کرسی می‌نشانند و به این انحصارطلبی‌ها پایان می‌دهند؟!

بهرام عموئی و علی صالحی دوره‌ها در شورای شهر حضور داشته‌اند و چنانچه توانائی و خلاقیت و نوآوری داشتند تاکنون به‌اندازه کافی از فرصت ارائه آن برخوردار بوده‌اند و مطمئناً این افراد همانی هستند که دوره‌های قبل بودند !

کشور در تمام عرصه‌ها نیاز به فکر جدید و خلاقیت دارد و افکار مدیریتی دهه‌های شصت و هفتاد دیگر پاسخگوی نیازهای مملکت و مدیریت شهری نیست؟!

رهبر انقلاب نیز به‌دفعات بر ایجاد دولت جوان حزب‌اللهی تأکید داشته‌اند که مطمئناً این مطلب به مدیریت شوراها نیز قابل تسری است؟!

پنج عضو شورا چرا به‌جای اینکه تحت سیطره دو عضو پا به سن گذاشته شورا و لابی‌های آنها باشند و هر کدام به‌سوی یکی از این دو نفر بروند با هم جمع نمی‌شوند تا با یک تصمیم جسورانه و تعامل فکورانه از میان خود عضوی را برای ریاست شورا برگزینند؟!

امروز پنج عضو شورا در نقطه سرنوشت‌سازی برای تاریخ شاهین‌شهر قرار دارند .

می‌توانند همانند گذشته تحت قیمومیت افراد صاحب‌نفوذ و لابی‌های قدرت باشند و یا در عوض استقلال و حریت خود را به رخ همه بکشند و با تعامل سازنده و سپردن ریاست شورا به دست فردی که تخصص و شجاعت بیشتری دارد، شاهد تحول در نگاه مدیریتی شورا و شهر باشیم .

حال باید دید شنبه ریاست فرسوده و پرقدرت پیروز خواهد شد یا ریاست جوان و مستقل؟!

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+