اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/8    کد خبر: 15726823   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

با انتشار بیانیه ای؛

تشکر شورای هیئات مذهبی شاهین شهر از برگزارکنندگان دهه اول محرم

تشکر شورای هیئات مذهبی شاهین شهر از برگزارکنندگان دهه اول محرم

  اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شاهین‌شهر با انتشار بیانیه‌ای از برگزارکنندگان دهه اول محرم تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و تشکر با انتشار بیانیه‌ای به شرح زیر از برگزارکنندگان مجالس در دهه اول ماه محرم تقدیر و تشکر کردند.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

 السلام علیک یا اباعبدالله الحســین (علیه‌السلام) اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد ومماتی ممات محمد و آل محمد .

هیئات مذهبی در مکتب تشیع خصوصاً نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر محوریت ولایت‌فقیه می باشد به عنوان بزرگترین پایگاه مردمی در تفکر شیعی شعائر اسلامی را بزرگ می شمارند.

در این برهه به برکت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که راهگشای حضور باشکوه هیئات مذهبی و دســـتجات عزاداری با جلوه‌های منطق و عقلانیت و فرهنگ و قانون‌مندی و ولایت‌پذیری بود ثابت کرد که می‌توان مجالس عزاداری همراه با شور و شعور حسینی و حماسه‌هایی از عشق و ارادت انجام داد.

به‌رسم ادب و احترام و شـــکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر خود لازم می دانیم از هیئات مذهبی، ائمه محترم جمعه و جماعات، مبلغین و وعاظ، متولیان برگزاری مجالس، هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، تشکل های قرآنی، خیرین، مداحان و شاعران، اعضای محترم شورای تامین شهرستان ، نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی، بسیجیان دلاور، متولیان امر بهداشت و سلامت ، مسئولین فرهنگی، امنیتی و قضایی، شهرداران و رسانه ها خصوصا خبرنگار صداوسیما و حضور آحاد مردم شهرستان شاهین شهر و میمه که با وحدت و همدلی در جهت هرچه با شکوه تر برگزار نمودن مجالس حسینی براساس منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی که مجالس عزای حسینی مایه برکت و جلب رحمت الهی اســـت، کارنامه پرافتخار در عرض ارادت به خاندان رســـالت و حفظ سلامت جامعه و مردم نقش آفرینی کردند. صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

شکرالله سعیکم و علی الله اجرکم خیر الجزاء

 اداره تبلیغات اسلامی ، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان شاهین شهر و میمه

محرم الحرام 1445

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #محرم #صفر #ایران #حسین #کربلا #عاشورا #اسلام #جویا #خبر
ما را دنبال کنید:
+