اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/2    کد خبر: 15726708   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس شورای شهر بدره؛

بلاتکلیفی اصناف شهرستان بدره در نبود اتاق اصناف

بلاتکلیفی اصناف شهرستان بدره در نبود اتاق اصناف

  رئیس شورای شهر بدره گفت: متأسفانه اتاق اصناف در شهرستان‌های بدره و دره شهر، مشترک است و مسئولان استان ایلام تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، هادی صی هاشمی در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم با انتقاد شدید از عدم استقرار اتاق اصناف در شهرستان بدره گفت: متأسفانه اتاق اصناف در شهرستان‌های بدره و دره شهر، مشترک است و مسئولان استان ایلام تاکنون در این راستا هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.


وی ادامه داد: از آنجا که این اتاق در شهرستان دره شهر استقرار دارد، کسبه جهت دریافت پروانه کسب، رسیدگی به مشکلات و بررسی شکایات، مجبورند به این شهرستان عزیمت کنند که زمان‌بر و هزینه‌بر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بدره تصریح کرد: علاوه بر این موارد مدتی است با توجه ‌به صدور مجوز کسب‌وکارها و پروانه صنفی از طریق درگاه مجوز دولت الکترونیک  و صدور مجوز به استناد کد پستی محل کسب‌وکار بیش از ۷۰ پرونده صنفی جهت دریافت مجوز کسب‌وکار در کافی‌نت‌های شهرستان بدره بلاتکلیف هستند.

وی گفت: صدور مجوزهای پروانه صنفی برای شهرستان بدره در دسترس نمی‌باشد  و متقاضیان سردرگم و بلاتکلیف و متضرر، مسئولان استان ایلام و همچنین انتظار داریم نماینده مردم شهرستان بدره در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند این اتاق  در شهرستان بدره راه‌اندازی شود.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #بدره #اصناف
ما را دنبال کنید:
+