اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/24    کد خبر: 15726560   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

سارق اموال مشاعات مجتمع های مسکونی شاهین شهر دستگیر شد

سارق اموال مشاعات مجتمع های مسکونی شاهین شهر دستگیر شد

  فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: سارق اموال مشاعات مجتمع های مسکونی شاهین شهر دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع های مسکونی در شاهین شهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۲ شاهین شهر با جمع‌آوری سرنخ های موجود سارقی را که با ترفندی خاص وارد مجتمع های مسکونی می‌شد و اقدام به سرقت دوچرخه و اموال موجود در انباری ها و پارکینگ مجتمع می‌کرد شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شاهین شهر خاطر نشان کرد: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
 سرهنگ ثابت راسخ از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی خواست ضمن استفاده از قفل های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در پارکینگ و مشاعات ساختمان، هرگز به افرادی ناشناس که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و... قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+