اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/22    کد خبر: 15725705   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت که در محلات مختلف شاهین شهر و شهرهای گز و گرگاب اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می نمودند را شناسایی کنند‌.


وی افزود این سارقان منزلی مسکونی را در یکی از محلات شهر گرگاب پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت های مسروقه را در محل اوراق و قطعات آنها را به فروش می رساند که طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه اموال مسروقه دیگر در بازرسی از پاتوق سارقان بیان داشت متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی، به ۵۱ فقره سرقت موتور سیکلت، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه به آنها تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌ها ی پارک شده در فرعی ها و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.  کد خبر؛ 25705

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+