اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/18    کد خبر: 15725663   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

ناکارآمدی مدیریت استان اصفهان به‌شدت گریبان شاهین‌شهر را گرفته است/عملکرد دولت رئیسی در انتخاب برخی مدیران مورد انتقاد است/40 روز هست شاهین‌شهر فرماندار ندارد

ناکارآمدی مدیریت استان اصفهان به‌شدت گریبان شاهین‌شهر را گرفته است/عملکرد دولت رئیسی در انتخاب برخی مدیران مورد انتقاد است/40 روز هست شاهین‌شهر فرماندار ندارد

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: این‌گونه نحوه مدیریت استان اصفهان به‌هیچ‌عنوان قابل نیست و باعث ضربه‌زدن به جریان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های روز گذشته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های افراد با تقوا این هست که حقیقت را بیان کنند. چراکه که خداوند متعال اهالی تقوا را دوست دارد.


وی با اشاره به مناسبت های تقویمی پیش رواز جمله؛ سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهداء، روز شهدای دانشجو، اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان در سال 1314 هجری شمسی، روز بزرگداشت خواجوی کرمانی، قیام خونین مردم قم در سال 1356 هجری شمسی، شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر در سال 1230 هجری شمسی، حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام(ره) در سال 1357 هجری شمسی و ولادت حضرت زهرا روز زن و همچنین ولادت امام خمینی(ره) افزود: بالاتر از مقام شهادت در راه خداوند متعال نیکی و فضیلتی وجود ندارد. باقی ماندن روح شهدات طلبی به برکت همین مادران و همسران شهداء هست. چرا که ترویج فرهنگ شهادت باعث بالا رفتن روحیه سلحشوری و مقاومت و ایستادگی در سطح جامعه در مقابل جبهه کفر و استکبار می شود. مادران و همسران شهدا ام البنین های انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شاهین شهر ضمن گرامی داشت حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی تصریح کرد: با همه خانواده های آنان ابراز همدردی می کنیم و باید خانواده های آنان به خاطر صبر و همراهی که با انقلاب اسلامی داشته اند مورد تکریم و تقدیر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امیرکبیر یک چهره ماندگار در تاریخ ایران بوده است، ادامه داد: امیرکبیر نمک شناس، حق شناس، مخالف نفوذ خارجی بود، پرکار و اهل اخلاص بود به همین خاطر سختی ها او را نتوانست از خدمت مردم باز دارد.

خطیب نماز جمعه های شاهین شهر با انتقاد از اعدام شیعیان توسط حکومت پادشاهی آل سعود ادامه داد: جای باسی تامل و تاسف نسبت به سکوت در قبال جنایت های رژیم پادشاهی آل سعود توسط سازمان ها و کشورهای مدعی حقوق بشر بسیار وجود دارد.

وی خطاب به دولت حجت الاسلام رئیسی رئیس دولت سیزدهم، وزیر کشور و استاندار اصفهان گفت: انتظار داریم آقای حجت الاسلام رئیسی در انتخاب مسئولین نهایت دقت را داشته باشند، چرا که امروز یکی از این ناکارآمدهای مدیریتی به شدت گریبان گیر شهرستان شاهین شهر و میمه را گرفته است و شهرستان شاهین شهر و میمه با نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت نزدیک 40 روز هست که فاقد فرماندار است با این دست و فرمان نمی شود استان اصفهان را مدیریت کرد.

وی با انتقاد شدید از عملکرد دولت رئیسی در برخی حوزه های دیگر از جمله انتخاب استانداران و فرمانداران، مدیریت نکردن بازار مسکن و ارز اظهار کرد: استدعا دارم به کسانی مسئولیت بدهید که سرمایه های اجتماعی را جذب کنند نه به همین اندک سرمایه اجتماعی چوب حراج بزنند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان افزود: در گفتن حرف حق از هیچ کسی ترس و واهمه نداریم و مردم نیز از ما به عنوان ائمه جمعه انتظار دارند که حرف حق و حرف دل آنها را بزنیم و این گونه نحوه مدیریت استان اصفهان به هیچ عنوان قابل نیست و باعث ضربه زدن به جریان انقلابی است.

کد خبر؛25663

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+