اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/10/12    کد خبر: 15723723   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

سرپرست شهرداری شاهین شهر

۲۶ طرح مناسب سازی تردد معلولان در شاهین شهر در دست اجرا است

۲۶ طرح مناسب سازی تردد معلولان در شاهین شهر در دست اجرا است

  سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: تاکنون ۲۶ طرح مناسب سازی ویژه جانبازان و معلولان در خیابان‌ها، بلوارها، بوستان‌ها، مکان‌های عمومی و ادارات سطح شهر عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، کیانوش کیانی در گفت‌وگو با مهر با تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی به همه ارامنه مسیحی ساکن شاهین شهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر ارباب رجوع مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر از طریق سامانه شهروند تعیین تکلیف شدند.


وی به مزیت‌های سامانه شهروند اشاره کرد و افزود: سرعت در ارائه خدمات، کاهش هزینه‌های شهروندان، کاهش ترددهای درون‌شهری و کاهش مشکلات زیست‌محیطی، و استفاده از سامانه در تمام ساعات و روزهای هفته می‌توان از جمله ویژگی‌های این سامانه به خصوص در این وضعیت کرونایی اشاره کرد.

سرپرست شهرداری شاهین شهر تصریح کرد: از ابتدای فرودین ماه ۱۴۰۰ تاکنون توانسته‌ایم ۲۶ طرح مناسب سازی ویژه جانبازان و معلولان در خیابان‌ها، بلوارها، بوستان‌ها، مکان‌های عمومی و ادارات سطح شهر عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز امسال توانستیم ۱۵۰ تن برگ از سطح شهر جمع آوری و تبدیل به کود کنیم، بیان داشت: خاک برگ به علت داشتن شوری و اسیدیته و سایز بندی مناسب می‌تواند یکی از بهترین کودهای آلی برای استفاده در گیاهان گلخانه‌ای و آپارتمانی باشد.

کیانی در ادامه از راه اندازی سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقا سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) سازمان اتوبوس رانی شهرداری شاهین شهر خبر داد و گفت: شهروندان عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن مذکور بر روی تلفن همراه اندروید خود بهای بلیت اتوبوس را به آسانی پرداخت کنند که بدون شک باعث صرفه جویی و ایجاد برنامه ریزی بهتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: نزدیک به یک ماه می‌باشد که حسین ابریشمی راد به عنوان شهردار جدید شاهین شهر از سوی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر شاهین شهر به استانداری اصفهان معرفی شده است که امیدوارم تکلیف مدیریت شهرداری شاهین شهر هر چه زودتر مشخص شود.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+