اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/7/26    کد خبر: 15723555   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

در گفت و گو؛

لیزر موهای زائد، فواید و مضرات آن برای مردان و زنان

لیزر موهای زائد، فواید و مضرات آن برای مردان و زنان

  یک پزشک متخصص گفت: لیزر عوارض ندارد و برای پوست بدون ضرر است. در مدت کوتاهی می‌توانید حجم بسیاری از موهای زائد را از بین ببرید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به سراغ دکتر عادله آذربایجانی رفتیم تا گفت و گویی با وی در خصوص رفع همیشگی موهای زائد به شرح زیر داشته باشیم.


  • خانم دکتر جهت آشنایی خوانندگان از رزومه کاری شما، لطفا توضیحی راجع به خودتان بفرمایید.

دکتر عادله آذربایجانی هستم فارغ التحصیل دکترای پزشکی با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه پوست، مو و زیبایی و دارای 10سال سابقه در حیطه پوست، مو و لیزر، دارای گواهینامه فوتودینامیک و ایمنی لیزر، دارای سرتیفیکیت تخصصی دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا آمریکا و انجام خدمات جوانسازی با دستگاه فیس آپ و همچنین بوتاکس با بهترین و به‌روزترین مواد.  

  • از نظر شما بهترین دستگاه برای انجام لیزر موهای زائد کدام است؟

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است این لیزر توسط شرکت آمریکایی ساخته شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف پوست ومو است. دستگاه لیزرالکساندرایت کندلا بدون تردید با استفاده از بروزترین تکنولوژی بدون درد دستگاه لیزر است.

  • چرا استفاده از لیزر موهای زائد را توصیه می‌کنید؟

لیزر عوارض ندارد و برای پوست بدون ضرر است. در مدت کوتاهی می‌توانید حجم بسیاری از موهای زائد را از بین ببرید. لیزر موهای زائد روش سرپایی برای درمان موهای زائد بوده و نیاز به بستری شدن ندارد.

لیزر موهای زائد روشی تایید شده از سوی FDA می‌باشد. لیزر آخرین و جدیدترین راه برای درمان موهای زائد است ولی در هرحال باید انتظار از این روش درمان‌ معقول و واقع‌گرایانه باشد. پزشکان معتقدند اثربخشی لیزر به اثبات رسیده است.

  • عوارض لیزر چیست؟

به طور کلی لیزر موهای زائد هیچ عوارض خاصی ندارد. بعد از لیزر ممکن است پوستتان کمی قرمز شود که با پماد از بین میرود. درمان لیزری با تعدادی درد همراه است که سطح درد و ناراحتی به ناحیه تحت درمان، بافت مو و پوست بستگی دارد.

  • آیا لیزر باعث سرطان و نازایی می‌شود؟

تا به ‌حال هیچ گزارشی حاکی از آن که نشان دهد لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان یا نازائی شده باشد وجود ندارد.

  • بهترین زمان برای لیزر موهای زائد در خانم‌ها چه زمانی است؟

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد خانم‌ها زمانی است که هورمون‌هایشان به تعادل رسیده باشد درواقع بهترین زمان وقتی است که چند دوره از اولین دوره قاعدگی دختران گذشته باشد تقریبا در سن 15 تا 17 سالگی زمان خوبی برای شروع دوره لیزر موهای زائد است چون تا زمانیکه هورمون‌ها به تعادل نرسیده باشد امکان بازگشت موهای زائد بوده و درد و ناراحتی کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد.

  • میکرونیدلینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟

یکی از روش‌های جوانسازی پوست میکرونیدلینگ است که در این روش از یک دستگاه کوچک استفاده می‌شود که دارای سری‌های کوچک شخصی می‌باشد و دارای 12 سوزن در اندازه‌های میکرو است که وارد پوست می‌شود با عمق نفوذ مشخص و موثر باعث می‌شود اتصالات نامنظم زیر پوست قطع شود.

  • برای  نتیجه بهتر از میکرونیدلینگ چه اقدامی موثر است؟

اگر همزمان از مواد مزوتراپی برای درمان استفاده شود، این مواد نیز وارد پوست می‌شود و تاثیر میکرونیدلینگ به چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

  • میکرونیدلینگ چه کاربردی دارد؟

از این روش در درمان جای جوش، اسکار زخم‌ها، روشن سازی پوست، درمان لک، محکم کردن و لیفت پوست، بستن منافذ بازپوست انجام می‌شود و یکی از روش‌های موثر در جوانسازی پوست می‌باشد.

  • برای گرفتن نتیجه خوب از میکرونیدلینگ چند جلسه لازم است؟

تعداد جلسات لازم معمولا 3 جلسه می‌باشد که حتی در یک جلسه هم شما نتایج مطلوب و آنی این روش موفق را خواهید دید.

  • آیا میکرونیدلینگ با درد زیادی همراه است؟

اصلا نگرانی از لحاظ درد وجود ندارد، یک روش کاملا ایمن و بدون درد است که در مطب با استفاده از بی‌حسی قبل از شروع پروسیجر کاملا میسر می‌باشد. تمامی مراحل توسط دکتر عادله آذربایجانی انجام می‌شود و قبل از شروع نیز جلسه مشاوره خواهید داشت.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+