اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/19    کد خبر: 15722640   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

زنگ ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شاهین‌شهر و میمه به صدا درآمد

زنگ ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شاهین‌شهر و میمه به صدا درآمد

  بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به طور غیر هم‌زمان صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، بر اساس اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها شهرستان شاهین‌شهر و میمه به طور غیر هم‌زمان و در دو مقطع زمانی مجزا انجام صورت خواهد گرفت.


داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ جمعاً به مدت ۷ روز ادامه دارد و ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت. بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند؛ بنابراین داوطلبان شورای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس ۱۰+ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام گواهی را ارائه کنند. همچنین در خصوص استعفای مقامات جهت داوطلب شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید گفت که با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، اشخاصی که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شورای اسلامی محرومند؛ باید تا قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفا دهند. جزییات بیشتر در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه خواهد رسد، لازم به ذکر است انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم‌زمان در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+