اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/9/12    کد خبر: 15722630   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

واکسیناسیون هپاتیت B کارگران خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر

واکسیناسیون هپاتیت B کارگران خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر

  معاون خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر گفت: به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت B، کارگران حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری واکسینه شدند.

حیدر صادق گلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: کارگران حوزه خدمات شهری با توجه به نوع کار خود همه‌روزه در تماس با انواع آلودگی‌ها نظیر زباله، گرد و غبار به‌خصوص تماس آن‌ها با اجسام تیز و برنده هستند که این موضوع می‌تواند مشکلات و تبعات زیادی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.


وی در ادامه افزود: اگرچه این قشر زحمتکش در ارتقای بهداشت شهر نقش مهمی ایفا می‌نمایند، اما خود در معرض آسیب‌ها و تهدیدهای متعددی ناشی از عوامل شیمیایی، بیولوژیکی و فیزیکی قرار دارند، آسیب‌هایی که اگر از وقوع آن‌ها پیشگیری نگردد، احتمال بروز بیماری‌های خطرناک در بین این قشر خدوم و خانواده آن‌ها افزایش می‌یابد.

معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: در این راستا به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت B در بین کارگران و دیگران، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کارگران عزیز واکسینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کارگران شهرداری از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین نیروها می‌باشند، ارتقا سلامت و سطح زندگی این عزیزان همواره یکی از دغدغه‌های مهم این حوزه است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+