اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/27    کد خبر: 15721823   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

آیا سرنوشت شهردار سابق شاهین‌شهر دامن حمیدرضا فرهنگ را خواهد گرفت؟

آیا سرنوشت شهردار سابق شاهین‌شهر دامن حمیدرضا فرهنگ را خواهد گرفت؟

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی رهبر جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این بار در کانال تلگرامی خود طی یادداشتی با عنوان «آيا سرنوشت حمید عشقي شهردار سابق دامن حمیدرضا فرهنگ شهردار كنوني را نيز خواهد گرفت یا نه؟!» به آزمون راستی آزمایی اعضای شورای شهر شاهین‌شهر و همچنین اسفندیار تاجمیری به‌عنوان فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شرح زیر پرداخته است؛


مردادماه سال 1398 بود كه چهار تن از اعضاي شوراي شهر (که آن زمان در اکثریت بودند) به بهانه عدم سكونت حمید عشقي شهردار سابق را بركنار كردند؟!

اين در حالي بود كه آقای عشقي پس از مدت زيادي توانسته بود، آرامش نسبي را در شهر برقرار كند و بسياري از حقوق و مطالبات معوقه پرسنل شهرداري شاهین‌شهر كه موجب بحران‌هایی شده بود را سر و سامان دهد و قطعاً تداوم این ثبات در مديريت، به نفع شهر بود ولي آن زمان در اقدامي تأمل برانگيز چهار عضو شورای شهر (خانم پرستو جهانگيري، خانم نرگس السادات موسوي، آقاي سجاد قهرماني فرد و حسین ابراهيمي ناغانی) رأی بر برکناری شهردار وقت به دلیل عدم سکونت در شهر را صادر نمودند؟!

همان زمان شائبه‌های بسیاری درباره اين بركناري در شهر ايجاد شد و سؤالات و ابهامات گسترده‌ای در شهر مطرح گردید كه چرا برخي اعضاي شورا اسلامی شهر شاهین‌شهر در دوره پنجم که نسبت به عدم سكونت شهرداران اسبق کاملاً بی‌تفاوت بودند، اكنون دغدغه مند شده‌اند؟!

تا آنجا که برخي رسانه‌ها اين شائبه را مطرح كردند كه این‌یک انتقام سياسي از آقای عشقي بود! چراکه پاي شركت پسماند كه حياط خلوت نيروها و بستگان برخي اعضاي شورا بود در شهر كوتاه شد، پس آقای عشقی باید اين تقاص و هزينه را می‌پرداخت!

همان زمان بحث‌ها و گفتگوهاي بسياري نيز در مورد عملكرد اسفندیار تاجمیری فرماندار و همراهي وي با آن اقدام نسنجيده مطرح شد! گذشته از تمام آن گمانه‌زنی‌ها و شائبه‌ها اكنون فرصتي فراهم‌شده تا راستي آزمائي كنيم كه آن اقدامات براي مصالح شهر و مردم انجام‌گرفته يا يك بازي كثيف سیاسی بوده است؟!

بررسی‌های جريان عدالت‌خواهی نشان می‌دهد كه شهردار كنوني یعنی حمیدرضا فرهنگ نيز تاکنون در شهر سكونت ندارد و طبق همان قاعده‌ای كه با آقای عشقي برخورد شد، اكنون نيز بايد با ایشان برخورد شود و اين آزمون، صداقت و حسن رفتار مسئولان در آن زمان را نشان خواهد داد.

البته جريان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر قصد دارد به جد اين مطلب را پيگيري كند و از مسئولان به‌خصوص سه عضو شورا و فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه كه آن زمان اين اقدام را ترتيب دادند خواهیم پرسيد كه اگر عدم سكونت شهردار قبل با بركناري همراه شد چرا همان اقدام با شهردار كنوني یعنی حمیدرضا فرهنگ انجام نمی‌گیرد؟!

البته جريان عدالت‌خواهی اكنون با شهردار كنوني هیچ تقابلي ندارد و بحثی در رابطه با ايشان مطرح نيست بلكه بايد با يك راستي آزمائي بررسي كنيم كه آيا رفتارهای آن روز اعضای شورا و حمایت فرماندار از آن تصمیم بر اساس مصالح شهر بوده يا بر عليه منافع مردم انجام گرفته و اگر چنين بوده علاوه بر افشای ماهیت تصمیمات سیاست زده و بر خلاف مصالح مردم شهر، باید یک‌بار برای همیشه جلوي این رفتارها را قاطعانه گرفت حتي اگر این راستی آزمایی به بركناري شهردار كنوني منجر گردد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+