اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/12/17    کد خبر: 15721626   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

کمیته‌های مربوط به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا موظف به اجرای دستورالعمل‌ها هستند

کمیته‌های مربوط به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا موظف به اجرای دستورالعمل‌ها هستند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین شهر، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری شهرستان، بخشداران، شهرداران، رئیس شورای اسلامی شهرستان و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


اسفندیار تاجمیری در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر و با بیان اینکه کمیته‌های مربوط به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان با تعیین و شرح وظایف آنان، ابلاغ گردیده است، اظهار داشت: این کمیته‌ها موظف‌اند ضمن اجرای دستورالعمل‌ها گزارش اقدامات خود را به‌صورت روزانه ارائه دهند.

وی افزود: مقابله با ویروس کرونا  به‌عنوان یک موضوع فراگیر است و  نیازمند همکاری و مشارکت آحاد جامعه در این امر می‌باشد، لذا بهترین راه مقابله، خود مراقبتی، حفظ آرامش، دوری از استرس و رعایت نکات بهداشتی به‌طور جد توسط شهروندان هست.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مجموع اقدامات پزشکان و کادر درمانی شهرستان در این زمینه را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

وی گفت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روزهای گذشته ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، مساجد، مدارس، پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی، بازار و اماکن پر تردد در سطح شهرستان آغاز شده و به‌طور مستمر و روزانه در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+