اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15720645   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

بازگشت مجدد علی فتحی عضو تعلیق شده به شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر

بازگشت مجدد علی فتحی عضو تعلیق شده به شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در پی ابلاغ شماره نامه؛ م/۱۷/۱۸۴۴ مورخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷، فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه در خصوص معلق شدن عضویت علی فتحی از شورای شهر شاهین‌شهر و در راستای اجرای ماه ۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و با توجه به ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی، جایگزینی نرگس السادات موسوی به‌عنوان عضو علی البدال تا مشخص شدن نتیجه نهایی پرونده علی فتحی در خصوص مداخله نامبرده به‌عنوان عضو شورای شهر شاهین‌شهر در معامله با شهرداری و ایجاد پرونده در دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در نتیجه منجر به صدور کیفرخواست به شماره ۹۷۱۰۴۳۳۷۵۹۰۰۱۲۰۵ در تاریخ ۱۵ مهرماه سال گذشته برای وی شده بود.


همان‌طور که در خبرهای گذشته نیز اشاره شده بود، در ادامه برخی منابع آگاه امروز 26 شهریور‌ماه ۱۳۹۸ در گفت‌وگو با این پایگاه خبری عنوان کردند، که مرجع رسیدگی‌کننده به پرونده آقای علی فتحی با توجه اسناد و مدارک ارائه شده از سوی متهم، خطا وی از روی سهو و نه عمد تشخیص داده شده است.

به همین خاطر مرجع قضائی رسیدگی‌کننده به پرونده متهم بر اساس تصمیم گرفته شده، طی روزهای اخیر حکم بر صدور بازگشت مجدد آقای علی فتحی به شورای شهر شاهین‌شهر صادر کرده است. در همین راستا ظاهراً روز گذشته 25 شهریورماه 1398 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان طی حکمی دستور بازگشت مجدد علی فتحی به صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر را به فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت ابلاغ کرده است.

لازم به ذکر است، شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در دوره پنجم هم‌اکنون دارای هفت عضو هست که از ابتدای تشکیل آن تاکنون دست‌خوش اختلافات و بازی‌های سیاسی در دو جبهه چهار و سه نفر شده است. جبهه چهار نفره کنونی شورای شهر شاهین‌شهر عبارت‌اند از؛ (حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد، پرستو جهانگیری و خانم نرگس السادات موسوی) و جبهه سه نفره کنونی شورای شهر شاهین‌شهر نیز عبارت‌اند از؛ (اسماعیل فرهادی، علیرضا جهانگیری، مهرداد مختاری) اگر امروز علی فتحی به وی ابلاغ شود که باید در صحن علنی شورای شهر شاهین‌شهر حضور پیدا کند، این معادله تغییر پیدا خواهد کرد و نامبرده به جبهه سه نفره که هم‌اکنون در اقلیت هستند، اضافه خواهد شود و خانم نرگس السادات موسوی رئیس کنونی شورای شهر باید با جبهه چهار نفره اکثریت خداحافظی کند. این خبر امروز در حالی مخابره شد که شورای دوره پنجم شاهین‌شهر هم‌اکنون در حال بررسی گزینه‌های مختلف جهت انتخاب شهردار جدید است. حال باید به نظاره نشست که در مدت‌زمان باقی‌مانده شورای دوره پنجم شهر شاهین‌شهر چه تغییر و تحولات دیگری به‌خصوص در حوزه انتخاب هیات رئیسه و شهردار جدید اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+