اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/17    کد خبر: 15719974   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مسؤولین جهت جذب اعتبارات ساختمان کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شاهین‌شهر تلاش کنند

مسؤولین جهت جذب اعتبارات ساختمان کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شاهین‌شهر تلاش کنند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی روز گذشته در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: بر این اعتقاد هستیم، جامعه‌ای که به پیشکسوتان عرصه کار، مدیریت، اندیشه ورزی به دید ذخایر تجربه و پختگی نگاه می‌کند؛ دارای فرهنگی بسیار غنی است.


وی افزود: امروز شهر شاهین‌شهر نشان داده دارای چنین فرهنگی می‌باشد؛ امیدواریم در آینده از تراوشات فکری کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی در کارگروه های مشورتی برای پشتوانه مدیریت شهری بهره‌مند گردیم.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: از سال ۸۷ به دنبال زمینی جهت تأسیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان بودیم که با مصوبه‌ای در دوره چهارم و تائید آن در دوره پنجم، زمینی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت ساخت در اختیار این کانون قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: این اتفاق یکی آرزوی ما بود که چنین روزی را ببینیم و با توجه به پیگیری مستمر هیئت‌مدیره شاهد به ثمر نشستن کانون برای بازنشستگان عزیز باشیم.

ابراهیمی ناغانی تأکید کرد: توقع داریم سایر مسؤولین دخیل و مؤثر جهت جذب اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شاهین‌شهر و میمه، تشریک مساعی کرده و به وعده وعیدها بسنده نکنند و به عرصه عمل قدم بگذارند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+