اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/7    کد خبر: 15719900   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

نباید هیچ‌گونه اجحافی در حق‌وحقوق کارگران شهرداری شاهین‌شهر صورت بگیرد

نباید هیچ‌گونه اجحافی در حق‌وحقوق کارگران شهرداری شاهین‌شهر صورت بگیرد

 

حسین ابراهیمی ناغانی ظهر امروز در گفت و با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا پیرامون اعتصاب روز گذشته کارگران فضای سبز مقابل درب فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ازآنجایی‌که شورا نه بنا به دخالت در امور اجرایی دارد و نه قانون اجازه داده است، صرفاً بر این تأکید داریم که طبق قوانین اداره کار باید حق‌وحقوق کارگران پرداخت شود و هیچ‌گونه اجحافی در حق‌وحقوق آن‌ها نیز نشود.


وی با بیان اینکه حمید عشقی به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر در جلسات مکرر اذعان داشتند که در همکاری با پیمانکار جدید هیچ کارگری اخراج نمی‌شود، افزود: شهردار شاهین‌شهر باید به این تعهد خود در خصوص کارگران پایبند باشد.

وی خاطرنشان کرد: میزان دقیق 207 نفر مورد نیاز برای رفت و روب 1870000 مترمربع شهر هست و همان تعداد برای نگهداری فضای سبز که پیش‌تر برای شرکت پسماند کار می‌کردند منطبق با برآوردهای خود معاونت خدمات شهری فضای سبز بوده و مورد نیاز هست.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر با تاکید عمل به قانون گفت: به لحاظ مصلحت شرایط خاص اقتصادی کشور و ملاحظات دیگر به‌هیچ‌وجه نمی‌توان تعدیل نیرو انجام داد و خواست و اراده سایر دستگاه‌های حاکمیتی نیز حفظ نیروی انسانی است و از سویی دیگر شورا کاهش نرخ خدمات را به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+