اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/25    کد خبر: 15719760   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 10  دقیقه

رسانه‌ها به‌جای دامن زدن به حاشیه‌ها، مطالبات اصلی مردم شاهین‌شهر را پیگیری کنند

رسانه‌ها به‌جای دامن زدن به حاشیه‌ها، مطالبات اصلی مردم شاهین‌شهر را پیگیری کنند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر روز دوشنبه 20 خردادماه 1397 به سراغ مهندس مهرداد مختاری یکی از پرحاشیه ترین اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رفتیم.


در ابتدا برای آشنایی بیشتر مخاطبین از زبان خود وی تعریف مختصری داریم از شخصیت او؛ آقای مهرداد مختاری اصالتاً اهل باغبادران یکی از شهرهای استان اصفهان واقع در جنوب غربی استان اصفهان و در مسیر جاده اصفهان - شهرکرد و از توابع شهرستان لنجان در مرکز ایران است. او متولد سال 1352 می‌باشد و هم‌اکنون نزدیک به 46 سال سن دارد.

مهرداد مختاری تا سن 4 سالگی به‌واسطه شغل پدرش حاج عبدالکریم در کویت زندگی کرده است و بعد از مهاجرات پدر به آبادان، او نیز همراه او می‌آیید بعد از آنجا راهی شاهین‌شهر می‌شود و هم‌اکنون بیش از 40 سالی هست (از ابتدای انقلاب تاکنون) که به همراه خانواده‌اش در شاهین‌شهر زندگی می‌کنند. او دارای 2 فرزند پسر به نام‌های محمد و حسین است و همسر وی نیز در حوزه مهندسی عمران و ساختمان مشغول فعالیت است.

مهندس مهرداد مختاری در سال 1375 لیسانس عمران خود را در یکی از دانشگاه‌های اصفهان به اتمام می‌رساند و در ادامه سال 1386 نیز موفق به اتمام فوق‌لیسانس خود در حوزه مدیریت برنامه‌ریزی شهری می‌شود.

وی از سال 1377 یعنی دو سال بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در شهرداری شاهین‌شهر استخدام و نزدیک به 12 سال مسؤولیت معاونت عمرانی شهرداری شاهین‌شهر را به دوش می‌کشد و مدتی در شهرداری فولادشهر، استانداری اصفهان و هم‌اکنون نیز در شهرداری گرگاب مأمور به خدمت است.

ظاهراً حاج عبدالکریم پدر وی ابتدا کامیون دار بوده و بعد به سمت شغل فروش آهن‌آلات روی می‌آورد و هم‌اکنون یک کارواشی در خیابان صنعتی (صباح) دارد و روزگار را سپری می‌کند، آقای مهرداد مختاری به‌جز خودش یک برادر و سه خواهر دیگر نیز دارد.

مهرداد مختاری در همان ابتدای مصاحبه با ماشین شخصی خود (پژوه 206) من خبرنگار را به بازدید پروژه‌هایی عمرانی که در طول 12 سال مسؤولیت خود در حوزه عمرانی برای شهر شاهین‌شهر انجام داده بود، بُرد و گفت: بیش از 100 پروژه عمرانی را برای شهر شاهین‌شهر در دوران مسؤولیت خود به‌عنوان معاون عمرانی شهرداری شاهین‌شهر به ارمغان آورده‌ام.

وی به این پروژه‌هایی که انجام داده است اشاره کرد و گفت: ازجمله آن‌ها می‌توان به پل ولی‌عصر، ترمینال برون‌شهری شاهین‌شهر، ترمینال شیشه‌ای، باغ بانوان، فرهنگ‌سرای پردیس و گلدیس، ورزشگاه‌های خیابان ایثارگران، بلوار شاهد حاجی‌آباد، بلوار شهید صیاد شیرازی، نگارستان، میدان قدس و ... اشاره کرد.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر درحالی‌که در طول مسیر محمدامین یوسفی لیدر جریان سیاسی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با گوشی وی تماس گرفت با ابراز گله‌مندی از برخی فضاسازی‌ها و پرونده‌سازی‌هایی علیه او در فضای مجازی و رسانه‌ای اظهار کرد: بنده معصوم نیستم که هیچ گناهی انجام نداده باشم ولی ممکن هست در طول مدت انجام این پروژه‌های عمرانی در گذشته چهار خطا نیز صورت گرفته باشد که امروزه به اسم ما تمام‌شده باشد.

*نه با جریان عدالت‌خواهی و نه با هیچ جریان سیاسی دیگر عقد اخوت نبسته‌ام

وی با بیان اینکه در زمان انتخابات دوره پنجم شورای شهر شاهین‌شهر یک سری ائتلافات جهت حضور حداکثری مردم و جذب بیشتر آرای آن‌ها صورت گرفت و بنده نیز عضو یکی از این ائتلاف‌ها بودم، افزود: حضور در این ائتلاف دلیل بر این نمی‌شود امروزه برخی عنوان کنند بنده با دفتر نماینده مجلس یا جریانی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر و یا هر شخص حقیقی یا حقوقی عقد اخوت بسته‌ام؛  در همین‌جا به همه آنها اعلام می‌کنم مهرداد مختاری عضو هیچ جریان یا گروه سیاسی نیست که بخواهد با کسی میثاق نامه یا اخوتی بسته باشد.

مختاری با رد و تکذیب تمامی ادعاهایی که در مورد وی در فضای مجازی مطرح هست، گفت: به دلیل کوتاهی زمان و زیاد بودن مطالب برای تمامی این فضاسازی‌های کذب و غیرواقعی که در مورد این‌جانب ایجاد شده است، پاسخ با سند و مدرک دارم و هر شخصیت حقوقی و حقیقی که دنبال گرفتن این پاسخ‌ها می‌باشد، می‌تواند با بنده تماس گرفته و یا حضوراً به شورای شهر شاهین‌شهر مراجعه کند و جواب این ابهامات مطرح‌شده را در یک فضای دوستانه و کاملاً صمیمی دریافت کند. هر چند در آینده نه‌چندان دور طی یک بیانیه‌ای که به اطلاع عموم خواهم رساند به همه آن‌ها پاسخ‌خواهم داد.

وی با بیان اینکه تاکنون علیه هیچ‌کدام از اعضای شورای دوره‌های قبل و کنونی اظهارنظری نکرده‌ام، بیان داشت: عده‌ای با اظهارات نسنجیده خود در فضای مجازی عنوان می‌کنند که آقای مهرداد مختاری به همراه دیگر اعضای ائتلاف او ازجمله؛ آقایان علیرضا جهانگیری و اسماعیل فرهادی با سایر اعضای شورای شهر ازجمله؛ آقایان حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد و یا خانم‌ها پرستو جهانگیری و نرگس السادات موسوی مشکل شدید دارد، درحالی‌که چنین اظهاراتی از پایه کذب هست.

*همه اعضای شورای شهر با هم متحد هستند

عضو شورای شهر شاهین‌شهر ادامه داد: ممکن هست بنده با سایر اعضای شورای شهر شاهین‌شهر بر سر برخی مسائل شهری اختلاف‌نظر داشته باشم و این اختلاف‌نظر هم امری طبیعی و عادی است، اما اینکه برخی اشعار می‌دارند، اعضای شورای شهر شاهین‌شهر من‌جمله آقای مهرداد مختاری با سایر اعضا همیشه مشکل دارد و یا برخی اسناد محرمانه شورای شهر را برای تخریب سایر اعضاء به بیرون درج می‌کند، باید گفت؛ مطرح کردن این دسته موضوعات دروغی بیش نیست، چراکه واقعاً همه هفت نفر عضو شورای شهر مانند بردار و خواهر دینی و اسلامی در کنار همدیگر به‌صورت شبانه‌روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی متذکر شد: از همان ابتدای آغاز به کار فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر دست‌های پشت پرده و جریان‌های آلوده‌ای تمام تلاش خود را به کار انداختند تا در بین اعضای شورای شهر تفرقه بیندازند و ایجاد دوگانگی و دو دستی کنند، اما از همین تریبون به آن‌ها اعلام می‌کنم که دست این تفرقه‌افکن‌ها برای همگان کاملاً روشن‌شده است و هیچ‌وقت به اهداف از پیش تعیین‌شده خود نخواهند رسید.

*رسانه‌ها به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها مطالبات اصلی مردم را پیگیری کنند

مختاری با تأکید بر اینکه اگر بنده در کارنامه گذشته خود خطایی داشته‌ام هم‌اکنون نهادهای نظارتی و امنیتی در حال بررسی این خطاها هستند و نیازی هم نیست این جریانات سیاسی آلوده در راستای منافع خویش پیگیر این خطاها یا پرداختن آن‌ها در فضای مجازی باشند، تصریح کرد: به‌عنوان عضو شورای شهر شاهین‌شهر از تمامی رسانه‌های شناسنامه‌دار انتظار دارم به‌جای پرداختن به حاشیه‌های شهرداری و شورای شهر شاهین‌شهر پیگیر مطالبات اصلی و به‌حق مردم از اعضای شورای شهر و شهردار شاهین‌شهر باشند تا در این فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوره پنجم مردم شاهین‌شهر طعم چهار خدمت خوب را بچشند.

*مخالف نقد با هویت نیستم

وی با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌های مدیریت‌شده علیه این‌جانب و برخی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر فرصت خدمت‌رسانی بهتر به مردم را از ما گرفته است، گفت: مخالف نقد با هویت دارای اسناد معتبر نبوده و نیستم و حتی افرادی که چنین نقدهای صادقانه‌ای از ما می‌کنند، را تشویق خواهیم کرد، چرا می‌دانیم این نقدها از سر دلسوزی، از ما که هم‌اکنون مسؤولیت داریم شده است و بدون شک در راستای پیشرفت و آبادانی شهر شاهین‌شهر خواهد بود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+