اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714712   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

استخر آفتاب پنج‌شنبه‌ها در تصرف امام‌جمعه و برخی از مسئولان شاهین‌شهر

استخر آفتاب پنج‌شنبه‌ها در تصرف امام‌جمعه و برخی از مسئولان شاهین‌شهر

  پایگاه عدالت‌خواهی شاهین‌شهر مدعی شد؛ استخر آفتاب صبح‌های روز پنج‌شنبه در قرق کامل امام‌جمعه و برخی دیگر از مسئولان شهر شاهین‌شهر هست.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، این بار سایت عدالت‌خواهی شاهین‌شهر از قرق استخر آفتاب توسط عده‌ای مسئولان شاهین‌شهر آن‌هم از پول بیت‌المال سخن به میان آورده است و گفته در حالی که هزینه‌های ورزشی درشاهین شهر برای جوانان بسیار بالا می‌باشد چه لزومی دارد از هزینه مردم شاهین‌شهر و همچنین پول شهرداری، استخر آفتاب صبحهای روز پنج‌شنبه برای شش یا هفت مسئول قرق یا تصرف شود!


درحالیکه غالب مسئولان به استخر اختصاصی نمی آیند و ترجیح می دهند که با هزینه شخصی به استخر بروند و مردمی باشند .اینکه استخر را برای حجت السلام ملکیان امام جمعه و آقای فرهادی رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه و همچنین چند معاون قرق کنند اصلا قابل قبول نیست! ضمن اینکه اگر قرار است چنین کاری انجام گیرد باید با هزینه شخصی آقایان که وضع مالی مرفهی هم دارند ، انجام گیرد. و اینکه بعد از استخر صبحانه را در باغ شهرداری میل بفرمائی اصلاً شکل مناسبی ندارد. آقایان اگر می‌خواهند مردمی باشند نیاز نیست به‌صورت صوری یک روز در سال را بروید داخل سربازان ارتش و عکس بگیرید برای ژست گرفتن مردمی بودن، بلکه مردمی بودن یعنی تمام امورات و شئونات زندگی مثل ورزش کردن و استخر رفتن مانند مردم و در میان مردم باشد! لازم به ذکر است هر سانس قرق یا تصرف استخر برای چند مسئول ۴۵٠ هزار تومان هزینه بر می دارد! و در ماه نزدیک ٢ میلیون تومان می‌شود این یعنی ماهی ٢ میلیون تومان هزینه استخر چند مسئول از پول عوارض مردم به شهرداری پرداخت می‌شود. انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+