اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/14    کد خبر: 15711964   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار رسما اعلام موجودیت کرد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار رسما اعلام موجودیت کرد

  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار رسما اعلام موجودیت کرد

به گزارش جویاآنلاین، حسنعلی رضایی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار اظهارکرد: هیأت رئیسه این جبهه در شهرستان برخوار شامل ۸ تن از نیروهای انقلابی همه شهرها و محلات است.


وی افزود: دیدار با علما و بزرگان شهرستان برای اعلام موجودیت از جمله اقدامات اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برخوار بوده است که بسیاری از علما از این جبهه حمایت کرده‌اند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار گفت: این جبهه یک تشکل دائمی بوده و مانند دیگر احزاب فصلی و کوتاه‌مدت نیست، همچنین این جبهه مردمی از پایین به بالا بوده و مانند احزاب دیگر دستوری نیست چراکه مردم در آن مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: این جبهه نقش تعیین‌کننده‌ای در راهنمایی و روشنگری مردم برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها دارد.

رضایی عنوان داشت: این جبهه با هیچ یک از احزاب کشور مرتبط نبوده و انقلابی‌گری یکی از اصول اساسی آن است، به همین خاطر از همه جناح‌هایی که اصل انقلاب، نظام، تفکرات امام(ره) و مقام معظم رهبری را قبول دارند، می‌توانند در این جبهه حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: مردم جامعه باید نسبت به مسائل روز کشور، منطقه و جهان آگاهی پیدا کرده و روشن شوند تا بتوانند در مواقع حساس همچون انتخابات ریاست جمهوری و ... صحیح تصمیم گرفته و مثل همیشه به موقع به صحنه بیایند.

جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان برخوار به صورت خودجوش و مردمی و با حضور برخی از شخصیت های برجسته شهرستان (رضایی، رجبی، جعفری، بخشی، کمالی) و تعدادی دیگر از نخبگان سیاسی شهرها و روستا های شهرستان برخوار تشکیل شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+