اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/14    کد خبر: 15711505   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر: استواری دانشگاه و مدارس علمیه بر اصول انقلاب مانع از ورود عناصر نفوذی می‌شود

امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر: استواری دانشگاه و مدارس علمیه بر اصول انقلاب مانع از ورود عناصر نفوذی می‌شود

  امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر: استواری دانشگاه و مدارس علمیه بر اصول انقلاب مانع از ورود عناصر نفوذی می‌شود

به گزارش جویا آنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با سفارش به رعایت به تقوا اظهار کرد: امام حسن عسکری(ع) به شیعیان و دوستان خود می‌فرماید «تقواى الهى را پیشه کنید و در امور دین ورع(پرهیز از حرام و حسد) داشته باشید، در تقرب به خداوند کوشا باشید و در صحبت‌ها صداقت نشان دهید، هر کسی امانتى را نزد شما نهاد آن را سالم تحویلش دهید، سجده‌های خود را در مقابل خداوند طولانى کنید».


وی با گرامیداشت یاد و خاطره عالم مجاهد شهید سید حسن مدرس، آن مجلس نشین انقلابی افزود: شهید مدرس الگویی برای تمامی کسانی است که در مسند نمایندگی از هر کجایی ردای قانون‌گذاری مجلس را بر تن می‌کنند.

امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر تأکید کرد: مدرس‌ها و شاگردان او با زهد و پارسایی با تقوایی و انقلابی گری خود باید همیشه در خدمت به مردم و در مقابل دشمنان مردم و نظام و رهبری در مجلس حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به ۱۳ آذر روز جهانی معلولان تصریح کرد: مسؤولان ذی‌ربط باید نسبت به خدمات‌دهی بیشتر به معلولان به‌ خصوص در حوزه پزشکی و شغلی و فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمدی به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو و کشتار دانشجویان معترض به حضور آمریکاییان در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: عبرتی که در حادثه ۱۶ آذر نهفته است این است که دانشگاه‌های ما خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و هست و باید باشد. همان‌گونه که امام(ره) فرمودند: نباید اجازه داد شرق و غرب در دانشگاه‌های اسلامی ما نفوذ پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه و مدارس علمیه باید بر اصول انقلاب استوار بماند تا از ورود برخی از عناصر نفوذی جلوگیری شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: آنچه امروز نیاز جامعه نیاز دارد بصیرت سیاسی است که الحمدالله مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی از آن برخوردارند اما تعجب، برخی از نخبگان و خواص است که این بینش را درک نکرده‌اند.

امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر به اقدام سنای آمریکا به طرح تمدید تصویب ۱۰ساله «قانون تحریم‌های ایران» که بازهم برجام را نقض می کند اشاره کرد و متذکر شد: آمریکا خوب بداند این اقدام از طرف ایران بدون پاسخ نخواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+