اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/3    کد خبر: 15727329   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

شهردار شاهین‌شهر از آغاز عملیات اجرایی شبکه زیر ساخت فیبر نوری خبر داد

شهردار شاهین‌شهر از آغاز عملیات اجرایی شبکه زیر ساخت فیبر نوری خبر داد

  شهردار شاهین‌شهر گفت: شبکه زیر ساخت فیبر نوری شاهین‌شهر متشکل از ۷۰ کیلومتر زیر ساخت اصلی در معابر اصلی شهر و مابقی آن انشعابات در راستای پوشش کامل شهری است.

به گزارش پایگاه خبری جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد با بیان اینکه فیبر نوری به‌عنوان یکی از کارآمدترین از زیرساخت‌های ارتباطاتی است، اظهار کرد: فیبر نوری جز ضروری‌ترین بسترهای مورد نیاز در حوزه ارتباطات و خدمات الکترونیک شهری برای هوشمندسازی شهرهاست همچنین، بهره‌مندی شهر از شبکه فیبر نوری فرصتی مغتنم در راستای توزیع عدالت اقتصادی و اجتماعی ظرفیت‌ها در سطح شهر است.


وی با اشاره به اینکه احداث شبکه زیر ساخت فیبر نوری شاهین‌شهر به متراژ مجموعاً ۲۰۰ کیلومتر است، افزود: شبکه زیر ساخت فیبر نوری شاهین‌شهر متشکل از ۷۰ کیلومتر زیر ساخت اصلی در معابر اصلی شهر و مابقی آن انشعابات در راستای پوشش کامل شهری است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های اولیه از مدت‌زمان اجرا و بهره‌برداری این طرح دوساله بوده و انتظار می‌رود فاز اول این طرح تا بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسد تصریح کرد: اجرای این طرح علاوه بر دسترسی خانواده‌ها بە یک بستر امن پر سرعت در سبد هر خانوار، امکان ایجاد رضایتمندی و خدمت‌رسانی بهتر در بین مردم را فراهم می‌کند.

به گزارش رسانه خبری جویا امروز علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان، دکتر سعید ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر از طرح ایجاد شبکه فیبر نوری در شاهین‌شهر بازدید کرد. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #شهرداری #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+