اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/17    کد خبر: 15726859   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

کشف ۹۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر/دستگیری یک مواد فروش در بخش میمه

کشف ۹۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر/دستگیری یک مواد فروش در بخش میمه

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از کشف ۹۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر و دستگیری یک مواد فروش در بخش میمه خبرداد.

سرهنگ بهزاد  ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری  صدای جویا اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش میمه شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود فردی را که با تهیه دستگاه کارت خوان بانکی منزل شخصی خود را در یکی از محلات این بخش پاتوق توزیع و فروش مواد افیونی کرده بود و موجب نارضایتی شهروندان شده بود شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.


وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این فرد، طی هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، علاوه بر کشف یک دستگاه کارت خوان بانکی با تراکنش‌های متعدد، مقدار  ۷۳۰گرم تریاک بسته بندی شده و آماده توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان برای مقابله با توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح محلات، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ و یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به شماره ۵۲۵۰۰۹۰  اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری این افراد اقدام شود .

سرهنگ ثابت راسخ  در ادامه اظهار داشت: مأموران رده‌های مختلف انتظامی این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در نتیجه اجرای چندین مرحله طرح عملیاتی ذوالفقار، موفق به کشف ۸۳ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی افزود: در این مدت تعداد ۳۲ سارق خودرو و موتورسیکلت نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #سرقت #شاهین‌شهر #مردم #سارق #مواد مخدر
ما را دنبال کنید:
+