اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/10    کد خبر: 15726831   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 13  دقیقه

طی 48 ساعت گذشته؛

واکنش جالب مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار نسبت به یادداشت تغییر

واکنش جالب مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار نسبت به یادداشت تغییر

  مردم دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار بعد از گذشت نزدیک به 48 ساعت از انتشار یادداشت تغییر با ارسال نظرات و پیشنهادات خود به آن واکنش‌های جالبی دادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بسیاری از کاربران و مخاطبین این رسانه با ارسال نظرات و پیشنهادات جالب خود نسبت به یادداشت «تغییر» به شرح زیر واکنش نشان داده‌اند؛


# آقای حاجی‌دلیگانی هم اکنون و در این سال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که قرار هست اسفندماه برگزار شود، به‌صورت دو موتوره در حال جبران کوتاهی ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خاطر در دوره اشتغال در هیات رئیسه هستید درست هست یا نه؟!

# جناب آقای جویا خبرنگار محترم دل شما هم خوش هست الان دیگر کی می‌آیید رأی بدهد با این وضعیت سفره‌های کوچک شده مردم شما مگر تورم، بیکاری، رکورد، بالارفتن سن ازدواج و افزایش قیمت مسکن را مشاهده نمی‌کنید رأی و تغییر کیلویی چند، شما از جای گرمی داره صدات بلند می‌شود.

# تا این لحظه حتی خود حاجی‌دلیگانی برای اصلاح وضع موجود برنامه‌ای ارائه نکرده است همش  نقدکردن و مطالبه‌گری که هنر نیست باید این همه نقد وضعیت موجود توام با دادن راهکار نیز باشد.

# ای بابا آقای جویا خبرنگار عزیز کجای کار هستید الان خود آقای حاجی‌دلیگانی بعد 12 سال تکیه بر کرسی سبز مجلس شاخ‌وشانه برای این و آن، هر روز هم که داره فعالیت‌های پوپولیستی و بدون خروجی خود را تبلیغ می‌کند الان در جایگاه طلبکار قرار گرفته تا اینکه بدهکار باشد به مردم باید پاسخگو باشد که چرا وضعیت مملکت این‌طوری است اگر ایشان قسمتی از این پازل و مشکلات نیست پس مثل همیشه مردم مقصر هستند.

# شما اگر واقعاً خبرنگار و دلسوز مردم هستید از آقای حاجی‌دلیگانی سؤال کنید بعد 3 دوره رفت آمد در راهروهای بهارستان، بیان هزاران نطق، اخطار، سؤال از وزیر و رفت و آمد به دفتر این مسئول و آن مسئول چرا وضعیت سفرهای مردم این هست اصلاً برای وضعیت نابسامان مسکن و خودرو و معیشت زیر خط فقر چه برنامه‌ای دارید؟

# سلام به نظرم بیشتر از تغییر نیاز به تحول جدی و شکستن انحصار هست.

# مردم تصمیم‌گیر نهایی هستند، یا ترجیح می‌دهند به وضع موجود ادامه دهند و هر روز بابت مشکلات و معضلات روزمره خود و اقتصاد از هم گسیخته گلایه کنند یا جدی وارد میدان شوند و انحصار را شکسته و افراد ناتوان و بی تخصص را بازنشسته کنند تا تغییر صورت بپذیرد وگرنه همه این حرف‌ها بی‌فایده است.

# جناب آقای جویا الان آقای حاجی‌دلیگانی داره کم‌کارهای بخشدار، فرماندار و استاندار اصفهان را با پیگیری‌های مختلف در حد کشوری جبران می‌کند تا مسائل و مشکلات مردم حل‌وفصل شود.

# شما به اطرافیان آقای حاجی‌دلیگانی و مسئولان دفتر وی نگاه نکنید شما به خود نماینده نگاه کنید، ندیدن عملکرد آقای حاجی‌دلیگانی و ننوشتن نقد منصفانه به‌دور از آداب خبرنگاری هست.

# هیچ نماینده‌ای در کشور پیدا نمی‌کنید که اندازه آقای حاجی‌دلیگانی در بین مردم باشد و به سؤالات آنها پاسخ دهد و پاسخ پیام‌های آنها را ندهد.

# بله خیلی افراد موافق تغییر هستند و دوست دارند یک چهره جدید روی کار بی آیید و شما هم هر دفعه مدام حرف از تغییر می‌زنید در صورتی که هیچ گزینه شاخصی بالاتر از آقای حاجی‌دلیگانی ندارید که به مردم معرفی کنید.

# آقای حاجی‌دلیگانی درسته سواد چندانی ندارد؛ اما خدایی پیگیر مسائل و مشکلات مردم هست به همین خاطر پایگاه اجتماعی بالایی دارد و انتشار این گونه مطالب خسته کردن خود است

# چرا باید یک نماینده‌ای که پل ارتباطی من جوان با یک مسئول اجرایی خدانشناس هست را تغییر بدهیم مگه دیوانه شدیم

# آقای جویا خودتو بی‌خودی خسته نکن هیچ فردی به‌اندازه آقای حاجی‌دلیگانی نمی‌تواند خودش را وقف مردم بکند.

# بله ما هم موافق تغییر هستیم بالاخره آقای حاجی‌دلیگانی دار و ندارش در این 12 سال وسط میدان آورده و هر کاری هم که خواسته در این مدت 3 دوره برای مردم انجام داده حالا باید اجازه بدهد یک نفر دیگر خودشو نشان دهد و این‌قدر حریص مال دنیا نباشد و به حفظ صندلی‌اش طمع نکند.

# شما که با مسئول دفتر ایشان آقای حق‌شناس و دامادش مشکل دارید چرا شدید تخریب چی و نماینده را خراب می‌کنید

# آقای حاجی‌دلیگانی بره همون حجاب و عفاف و قانون فیلترینگ بچسبه گرانی و مسکن و به نان شب محتاج بودن ملت کیلویی چند

# آقای حاجی‌دلیگانی وام بانک رسالت و مهر خوب میده اما کاش خودش هم می‌توانست اقساطش پس می‌داد؛ چون الان بیکارم و اگر بگیرم نمی‌توانم پس بدهم منم به جاش امسال بهش رأی می‌دهم

# مگه دیوانه‌ام برم رأی بدهم و دشمن برای نظام و رهبری و خون شهدا درست کنم اجازه بده تغییر اتفاق نیافته خودشان یک نفر انتخاب می‌کنند و با همین دست و فرمان که رفتند جلو ادامه می‌دهند و می‌روند جلو تا بالاخره یک روزی می‌فهمند کجا را درست کردند و کجا را نابود

# رأی مردم تأثیری ندارد مسئولان نظام خودشان هر کاری بخواهند انجام می‌دهند هر کسی را هم ودشان بخواهند نماینده یا رئیس‌جمهور می‌کنند همه اینها بازی سیاسی ملت دیگه فهمیده‌اند.

# خداوکیلی از آقای حاجی‌دلیگانی که این همه میگه من مردمی و انقلابی هستم شما که خبرنگار هستید سوال بپرسید به جزء هزینه‌های دفتر چقدر حقوق و مزایا می‌گیرد اگر توانست با این حقوق 8 میلیون‌تومانی من کارگر در این شرایط زندگی کرد من به همین حاجی‌دلیگانی شما میام و رای می‌دهم

# مراقب باش که فردا شما را هم داخل گونی نکنند

# ملت بخصوص نخبگان دارند از دست این جماعت فرار می کنند نه مهاجرت، از دست همه چیز آب و هوا، فرونشست، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، نبود رسانه آزاد و غیره شما فکر کنم داغ این باغ خشکیده نیستید که چه خبر هست.

در راستای رسالت رسانه ای و بر اساس قانون مطبوعات در پایان این رسانه از ارسال نظرات و پیشنهادات کمال تقدیر و تشکر را دارد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان #تغییر #برخوار #مردم #ایران #سیاست
ما را دنبال کنید:
+