اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/2    کد خبر: 15726705   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 22  دقیقه

یادداشت؛

ذبح عدالت در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر

ذبح عدالت در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر

  یک فعال اجتماعی و سیاسی گفت: در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه به‌طورکلی شاهد ذبح عدالت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روح‌الله عباسیان فعال اجتماعی و سیاسی طی یادداشتی با انتشار مطلبی تحت عنوان «ذبح عدالت در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر» به شرح زیر آورده است؛


روز دوشنبه 26 خرداد 1402 حجت‌الاسلام حسن بابایی از مسئولیت ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تودیع شدند و فرزندشان حجت‌الاسلام احمد بابایی جانشین پدر در این سمت شدند.

اینکه چگونه می‌شود که یک پدر و پسر در یک نهاد فرهنگی با هم در یک اداره حضور پیدا می‌کنند و پس از مدتی ولیعهدی، منصب ریاست به پسر می‌رسد، چیزی است که فعالین فرهنگی و عدالت‌خواه و مردم شریف شهرستان شاهین‌شهر و میمه و البته بسیاری از جریانات مطالبه‌گر انگشت‌به‌دهان مانده‌اند.

چند ماه پیش بود که خبر حضور پدر و پسری در یکی از نهادهای فرهنگی شاهین‌شهر منتشر شد؛ ولی از طرف نهادهای مسئول هیچ توضیح و جوابیه‌ای برای پاسخ به افکار عمومی صادر نشد.

حتی جوانان عدالت‌خواه به‌خاطر این افشاگری مورد تهدید قرار گرفتند و آب از آب تکان نخورد!  اینکه مناصب و سمت‌ها به‌صورت خانوادگی توزیع شود جایگاهی در حکمرانی اسلامی و عدالت اسلامی ندارد.

متأسفانه، در گوشه‌وکنار کشور چنین اتفاقاتی در سکوت کامل مدعیان انقلابی‌گری دارد رخ می‌دهد. اما جانشینی پسر آن هم در یک نهاد فرهنگی انقلابی واقعاً شاهکار و سرآمد همه بی‌عدالتی‌های استخدامی می‌تواند معرفی گردد.

چیزی است که می‌توان گفت در نظام جمهوری اسلامی کم‌نظیر و یا بی‌نظیر بوده است. یقیناً وقوع چنین انتصاباتی مایه وهن نظام جمهوری اسلامی است.

انقلاب 57 پیروز شد تا چنین مناسبت‌های طاغوتی را در هم بشکند. ولی متأسفانه افرادی ادعای انقلابی‌گری‌شان گوش فلک را کر کرده است؛ ولی در عمل همان سبک و سیاق مدیریت طاغوتی را دنبال می‌کنند.

اگر قرار بود مناسبت‌های طاغوتی در کشور جولان داشته باشد پس چه نیازی به تقدیم این همه شهید بود؟!  رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع عدالت تأکید فراوان نموده‌اند، ولی افسوس که برخی مسئولین دم از ولایت‌پذیری می‌زنند و خلاف آن عمل می‌کنند.

برای جوانان انقلابی دردآور است که هم‌رزمشان در دوران مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و شهید شاخص مدافع امنیت _ شهید روح اله عجمیان - کارگر سر چهارراه بوده باشد و عافیت‌طلب‌ها و فرصت‌طلبان مناصب را به‌صورت خویشاوندی و باند و باند بازی بین خود تقسیم کنند!

بر اساس برخی بررسی‌ها جناب پسر (آقازاده) به‌عنوان روحانی مستقر روستا قرار بوده است به‌عنوان امام‌جماعت و مبلغ طرح هجرت فعالیت داشته باشد؛ ولی آقازادگی محل خدمت ایشان را تغییر داده و پس از مدتی با خیال راحت منصب ریاست را پس از پدر عهده‌دار شده است!

با توجه به اینکه این تودیع و معارفه در فرصت استعفای مسئولین برای حضور در انتخابات رخ داده است, قرائن و گمانه زنی ها از قصد جناب پدر برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی حکایت می کند.

شاید ایشان می‌خواهد با حضور در مجلس شورای اسلامی عدالت مدنظر خودش را پیگیری نماید!  اما سؤال از مسئولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه این است که آیا از وقوع چنین رویه انتصابی با خبر بودید؟

آیا این مدل انتصاب را مطابق عدالت می‌دانید؟

از حجت‌الاسلام باقریان که امام‌جمعه با سابقه و جدیدالورود به شهرستان هستند، سوال داریم که چرا اجازه دادید چنین انتصابی در شهرستان صورت پذیرد؟

انتظار داریم پاسخگوی مردم باشید.  برخی مسئولین شهرستان گفتند ما موافق این قضیه نبودیم و اعتراض خود را به مسئولین ذی‌ربط انعکاس دادیم؛ ولی توجهی نشد . خوب چرا شما وقتی این کار را خلاف عدالت می‌دانید.

چرا در مراسم تودیع و معارفه حاضر می شوید؟ مگر قرآن را نخوانده اید که در وصف عبادالرحمن می فرماید:  والذین لا یشهدون الزور یکی از مصادیق زور همان ظلم و بی عدالتی است.

شما چرا به نشانه اعتراض به این آیه قرآن عمل نکردید و شاهد وقوع چنین اتفاقی بودید؟!

از یکی از روحانیون مدعی انقلابی‌گری شاهین‌شهر این موضوع را جویا شدیم. ایشان با ارسال پیام: "لا رأی لمن لا یطاع" از خود سلب مسئولیت کردند!

پس حاج‌آقا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر چه می‌شود؟ ای‌کاش خطبه منای امام حسین (ع) را نگاهی مجدد می‌کردید!

اما جناب آقای حجت‌الاسلام فوقی که مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان را عهده‌دار هستید، چرا هیچ توضیحی به مردم نسبت به این انتصابتان نمی‌دهید؟ چرا تماس خبرنگار را که سؤالی دراین‌خصوص می‌پرسد، بی‌جواب می‌گذارید؟!

از ستاد امربه‌معروف استان اصفهان و سازمان بازرسی کل کشور، تقاضامندیم این موضوع را بررسی نمایند و ضمن پیگیری برخورد با متخلفینی،  مانع تکرار وقوع چنین رویه‌های ناسالم که موجب وهن نظام اسلامی است، بشوند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #تبلیغات اسلامی #اصفهان #شاهین شهر #جویا #مسئولان
ما را دنبال کنید:
+