اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/1    کد خبر: 15727556   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

طی پیامی:

امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر شهادت حجت‌الاسلام رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند

امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر شهادت حجت‌الاسلام رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند

  طی پیامی امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر شهادت حجت‌الاسلام رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه شاهین‌شهر و سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با صدور پیامی مشترک، شهادت رئیس‌جمهور محبوب، مغتنم، خستگی‌ناپذیر و مردان جبهه خدمت را به شرح زیر تبریک و تسلیت عرض گفتند.



بسم‌الله الرحمن الرحیم


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ 
قٰضی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا "

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده اند." سوره احزاب آیه ۲۳


جنسِ پرگشودن و آسمانی شدن حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، که از جنسِ پرواز و عروجِ حاج قاسم سلیمانی است، قلب همه‌ی ما را جریحه دار ساخت. این ضایعه جبران ناپذیر، داغی بر دل‌هایمان نهاد که به آسانی تسلی نمی‌یابد... شهادتِ سید محرومان، مرد خستگی ناپذیر سنگر خدمت؛ رئیس جمهور محبوب و مردمی، یکبار دیگر درس ایثار و فداکاری و جهاد و مردِ میدان بودن را برایمان مرور کرد، درسی که از مکتب حاج قاسم آموخته بودیم و نمره قبولی مان را در تاریخِ دوران به ثبت رسانده بودیم را امروز حیاتی دوباره بخشیدیم... آری، رئیسی شهید شد تا ما، بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که: " شرط شهید شدن، شهید بودن است." رئیسی شهید شد تا بر گستره‌ی هستی اینگونه بنگارند: " انسان‌ها زمانی خریدنی می‌شوند که دلهاشان، سرشار از عطر خدا شود." و چه نیکو بال گشود تا رفاقتش با حاج قاسم را معنا ببخشد و به ما تفهیم کند که: " رفیقِ شهید، شهیدت می‌کند.
" اینجانبان با قلبی آکنده از اندوه و درد و ماتم، شهادت غرورآفرین سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور با اخلاص و بی ادعایِ ایرانِ قهرمان و قهرمان پرور، حجت الاسلام محمد آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان؛ وزیر امور خارجه، مالک رحمتی؛ استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانی که مجاهدانه در مسیر خدمت رسانی به مردم، عروج گرفتند را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت شریف و انقلابی ایران، خانواده‌های معزز این شهیدان و تمامی عزیرانِ دوستدار نظام و ولایت، تبریک و تسلیت عرض نموده و با اطمینان به لنگرگاه ثبات آفرینِ وجود امام خامنه‌ای که تدابیرِ بی مثالش، بیمه گر ملت ما است، عبور از این ایام حزن و سوگ را به مدد عنایات حضرت حق می‌سپاریم و راهِ خدمت و جهاد و ایثارِ رئیس جمهور شهیدمان را، استوارتر و مقتدرتر از پیش، ادامه خواهیم داد.
امید آنکه ملت بزرگ ایران همچون همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور خود در آیین‌های وداع و تشییع پیکر مطهر خادمان شهید خود، جلوه‌های ماندگار از دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و پیوند ناگسستنی مردم و مسئولان را خواهند آفرید و با عنایت خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه و زعامت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مسیر پیش رو تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهید، #رئیس جمهور ، #ایران، #مردم ، #سقوط، #دولت
ما را دنبال کنید:
+