اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/11    کد خبر: 15725843   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

افتتاح نمایشگاه آثار هنری به مناسبت روز پدر و دهه فجر در شاهین شهر

افتتاح نمایشگاه آثار هنری به مناسبت روز پدر و دهه فجر در شاهین شهر

  نمایشگاه آثار هنری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی ( علیه السلام ) و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر در نگارستان شهرداری شاهین شهر توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء در آئین افتتاح نمایشگاه آثار هنری در ساختمان نگارستان شهرداری،ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله فجر و ایام ولادت با سعادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) و روز پدر با بیان اینکه آزادی در همه ابعاد اجتماعی و فردی شاخص ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است، اظهارکرد: در دوران طاغوت بیان واقعیت ها درباره حاکمیت با ارعاب و ترس همراه بود در حالیکه در شرایط کنونی واکنش ها نسبت به ابراز گمانه زنی های مغرضانه در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه آزادی حاکمه همراه با طمانینه و سعه صدر است.


فرماندار شهرستان شاهنی شهر و میمه با بیان اینکه آنچه امروز جمهوری اسلامی را نسبت به دیگر کشورها شاخص می کند حاصل سال ها تلاش و مجاهدت رهبر کبیر انقلاب (ره) است، افزود: از آغاز حکومت نوپای جمهوری اسلامی تا کنون همه نهادهای مردمی و حکومتی با هر نگاه و رویکرد متفاوتی در راستای بقا، بالندگی و توسعه آن گام برداشته اند به نحوی که حتی دشمنان این نظام نیز همواره هر گامی در راستای تخریب یا تحریف حقیقت آن برداشته اند در نهایت استحکام و اقتدار را برای آن به ارمغان آورده است.

شایان ذکر است در این نمایشگاه آثار هنری خط در سبک های قطعه سیاه مشق، چلیپا، نستعلیق و نقاشی به سبک رئال و بهره مندی از تکنیک های سیاه قلم، پاستل، رنگ روغن مجموعا ۷۰ اثر از ۱۳ هنرمند از ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته خواهد شد. کد خبر؛

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+