اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/9/2    کد خبر: 15725365   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان

حجاب ویترین اسلام است/هدف اصلی دشمنان تجزیه ایران است

حجاب ویترین اسلام است/هدف اصلی دشمنان تجزیه ایران است

  معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: از نرم‌ترین اقدامات با شعار زن، زندگی، آزادی تا وحشیانه‌ترین رفتارها در این مدت اعتراضات و آشوب‌ها در کشور صورت گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جانثاری در برنامه این هفته سه‌شنبه‌های مقاومت شاهین‌شهر در مسجد المهدی (عج) شاهین‌شهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل به دلایل اغتشاشات اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از بهانه‌های  معترضین به مسئله حجاب اجباری بود.


 وی ادامه داد: باید به آنها بگوییم فارغ از مسائل دینی، حجاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک قانون است و همان‌طور که عبور از چراغ قرمز بی‌قانونی و تخلف محسوب می‌شود، نداشتن حجاب هم همین‌گونه است و افرادی که از قانون‌مداری در جامعه سخن می‌گویند باید به این سؤال پاسخ دهند چرا در این مسئله قانون‌گریز هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: اگر امروز دشمن حجاب را نوک پیکان قرار داده است هدفمند این کار را انجام می‌دهد؛ چون هدف آنها ضربه‌زدن به اعتقادات و اسلام است چرا که حجاب ویترین اسلام است. وی با بیان اینکه فتنه‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ویروس‌ها واکسینه می‌کنند، اظهار داشت؛ در این برهه از زمان، جنگ احزاب شکل‌گرفته و تمامی گُسل ها فعال شده است و این فتنه با تمامی فتنه‌های طول تاریخ انقلاب اسلامی متفاوت است.

جانثاری خاطر نشان ساخت: از نرم‌ترین اقدامات با شعار زن، زندگی، آزادی تا وحشیانه‌ترین رفتارها در این مدت اعتراضات و آشوب‌ها در کشور صورت‌گرفته است . وی به سرمایه‌گذاری دشمن در این ۴۰ سال اشاره داشت و افزود؛ دشمنان در این ۴۰ سال سرمایه‌گذاری‌های را روی افراد انجام دادند که بتوانند اقدامات و توطئه‌های آنان را عملیاتی کنند که از جمله این وقایع می‌توان به زاهدان یا کردستان و یا مهاباد اشاره کرد که نباید آنها را دستکم گرفت چرا که هدف اصلی دشمن تجزیه ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان افزود؛ با تمام این مشکلات دشمن دو چیز را نمی‌تواند بفهمد جامعه ما ریشه‌های دین‌داری در آن وجود دارد و از طرف دیگر همیشه امدادهای غیبی به داد ملت ما رسیده است . وی در پایان گفت: خانواده‌ها امروز باید مراقب مدارس و نوجوانان بود در شرایط فعلی جامعه باشند. نوجوانانی که امروز به‌خاطر عدم اطلاع حرکاتی را انجام می‌دهند اینها فرزندان ما هستند و نباید با آنها برخورد شود، بلکه باید آنها را آگاه کنیم و با آگاه کردنشان دشمن را مأیوس نماییم.

کد خبر؛25365

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+