اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/6/16    کد خبر: 15724800   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

از ابتدای امسال تاکنون؛

حضور 92 آتش‌نشان شاهین شهری در 845 حادثه/یک هزار نفر آموزش اطفا حریق و حوادث دیده‌اند

حضور 92 آتش‌نشان شاهین شهری در 845 حادثه/یک هزار نفر آموزش اطفا حریق و حوادث دیده‌اند

  رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شاهین‌شهر گفت: در سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر در سطح ادارات و آموزشگاه‌ها از آموزش‌های اطفای حریق و حوادث سازمان بهره‌مند شده‌اند.

آتشپاد مجتبی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۵ حادثه در شهر شاهین‌شهر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر در سطح ادارات و آموزشگاه‌ها از آموزش‌های اطفا حریق و حوادث سازمان بهره‌مند شده‌اند.


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر به برگزاری ۳ دوره آموزش آتش‌نشانان داوطلب در سال جاری در راستای آموزش شهروندی اشاره نمود و گفت: امسال بیش از ۲۰۰ نفر موفق به اخذ گواهینامه آتش‌نشان داوطلب شده اند.

وی صدور دستورالعمل ایمنی، بررسی و کنترل نقشه‌های معماری، صدور پایان کار، استعلام کمیسیون ماده 100، بررسی و تأیید نقشه سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، صدور طرح ایمنی مراکز درمانی و تجاری و نیز خرید یک دستگاه کامیونت و تجهیز آن، خرید و تجهیز خودرو برای امداد کوهستان، بازسازی خودروهای سواری و پیشرو سازمان را از جمله اقدامات سازمان در حوزه پیشگیری از حوادث و تجهیزات عنوان نمود.

وی به استقرار ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شاهین‌شهر با ۹۲ نیروی عملیاتی اشاره نمود و افزود: جان‌برکفان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر در زمان حادثه برای حفظ جان و مال شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر؛24800

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+