اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/12/10    کد خبر: 15723941   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبرداد؛

مخالفت کمیته انطباق با افزایش بودجه 80 درصدی شهرداری شاهین شهر

مخالفت کمیته انطباق با افزایش بودجه 80 درصدی شهرداری شاهین شهر

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: کمیته انطباق فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه با افزایش 80 درصدی بودجه مصوب 1401 شهرداری توسط شورای اسلامی شهر مخالفت و آن رد کرد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا ظهر امروز در گفت و گو خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن عید مبعث به مسلمانان سراسر جهان اظهارکرد: کمیته انطباق فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه با افزایش 80 درصدی بودجه مصوب 1401 شهرداری توسط شورای اسلامی شهر مخالفت و آن رد کرد.


وی به دلایل رد بودجه 1401 از سوی کمیته انطباق پرداخت و گفت: بودجه تصویب شده مغایر سیاست های کلی دولت بود. چرا اگر در کمیته انطباق مورد تایید قرار می گرفت در حوزه هزینه فشارهای بسیار زیاد اقتصادی بر مردم شریف و همیشه در صحنه شاهین شهر وارد می کرد.

فرماندار شاهین شهر خواستار اصلاح مجدد بودجه 1401 شهرداری شاهین شهر از سوی اعضای شورا شد و تصریح کرد: کمیته انطباق بودجه مصوب شورای اسلامی شهر لایبید را با افزایش ۱۵ درصدی به اتفاق آراء تایید کرد.

به گزارش صدای جویا لازم به ذکر است بودجه 1401 شهرداری شاهین شهر به میزان 687 میلیارد تومان که از سوی سعید ابریشمی راد شهردار این شهر ارائه شده بود، 25 بهمن ماه امسال توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر به تصویب رسیده بود که نسبت به بودجه 354 میلیاردتومانی امسال جهشی نزدیک به 80 درصد داشته است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+