اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/6/15    کد خبر: 15722199   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دولت‌مردان و نمایندگان مجلس باید فردای قیامت پاسخگوی آسیب‌های فضای مجازی باشند

دولت‌مردان و نمایندگان مجلس باید فردای قیامت پاسخگوی آسیب‌های فضای مجازی باشند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر 14 شهریورماه 1399 که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مصلا نماز جمعه برگزار شد، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: قرآن کریم بزرگ‌ترین معیار سنجش بندگان خداوند متعال را به میزان تقوای آن‌ها می‌داند.


وی با اشاره به اعیاد پیش رو به قیام 17 شهریورماه 1357 که پایه‌های رژیم ستم‌شاهی را به لرز در آورد اشاره کرد و افزود: این قیام تداعی‌کننده قیام 15 خرداد 1342بود.

امام‌جمعه شاهین‌شهر به مطالبه به‌حق و بر زمین‌مانده رهبری از سال 1390 در رابطه با ساماندهی فضای مجازی متذکر شد: تیر و ترکش‌های فضای مجازی باعث گمراهی بسیاری از جوانان کشور ما شده است.

 وی تأکید کرد: دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایندگان ادوار مختلف مجلس باید روز قیامت پاسخگوی آسیب‌های فضای مجازی که زمینه ابتذال بسیاری از جوانان را فراهم کرده است، باشند.

خطیب نماز جمعه‌های شاهین‌شهر با بیان اینکه جریان حاکم بر فضای مجازی فوق‌العاده دنده‌پهن و بی‌خیال هستند، ادامه داد: حتی ترامپ نادان به‌عنوان رئیس‌جمهور دولت تروریستی آمریکا اجازه نمی‌دهد که فضای مجازی به دست مخالفین وی بی افتد.

وی بی‌توجهی نسبت به فضای مجازی از سوی دولت‌مردان را قابل‌قبول ندانستند و بیان داشتند: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که از این ولنگاری فضای مجازی در حال سود بردن چه در حوزه منافع سیاسی و چه اقتصادی هستند. به همین خاطر نباید از آسیب‌های فضای مجازی غافل بود.

حجت‌الاسلام هاشمی مشکل اصلی کشور را در سوء مدیریت‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مشکل اصلی کشور معطل گذاشتن اقتصاد کشور به امید نشان دادن چراغ سبز از سوی بیگانگان است.

وی از برگزاری دیر هنگام جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با همسایگان توسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم ابراز گله‌مندی کرد و ادامه داد: نزدیک به شش ماه هست که در کشور ترکیه رایزن اقتصادی نداریم و همین اتفاق باعث شده است که قسمتی از بازار آنجا را از دست بدهیم.

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: این پسندیده نیست در شرایطی فعلی که برای واردات دارو و کالاهای اساسی با مشکلات ارزی روبه‌رو هستیم اما شاهد واردات غذای برخی حیوانات خانگی ازجمله سگ در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه معنی مقاومت در مقابل دشمن و همچنین اقتصاد مقاومتی به معنی گرسنگی یا جنگ نیست، خاطرنشان ساخت: معنی اقتصاد مقاومتی تکیه‌بر ظرفیت‌های درونی کشور است.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه سند 2030 یک سند آمریکایی-صهیونیستی است، گفت: مردم دنبال اجرای سند تغییر و تحول در آموزش‌وپرورش هستند نه اجرای سند غربی 2030..!

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+