اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/5/11    کد خبر: 15721967   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

موفقیت مکمل گیاهی آلگرو در درمان مبتلایان به کووید 19

موفقیت مکمل گیاهی آلگرو در درمان مبتلایان به کووید 19

 

محمد صالحی مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب شاهین‌شهر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: کار آزمایی بالینی بر روی مکمل گیاهی کرونا به نام آلگرو در بیمارستان شهید بهشتی شهر آبادان شروع شد.


وی با بیان اینکه مکمل یاد شده در اواسط فروردین‌ماه امسال موفق به اخذ کدهای اخلاق پزشکی و IRCT از دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله الاعظم(عج) تهران شد و با زحمات و حمایت‌های مسؤولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌صورت کارآزمایی بالینی بر روی بیماران ناشی از ویروس کووید 19 در بیمارستان شهید بهشتی آبادان آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب بیان داشت: مکمل گیاهی آلگرو(حوزه طب سنتی) در چند سال اخیر به‌صورت سنتی و غیر آکادمیک بر روی بیماران ناشی از مشکلات ریوی ازجمله تنگی نفس، آسم و... آزمایش شد، که شکر خدا بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده توانسته بود نتایج خوب و قابل قبولی در بهبود بیماران یاد شده به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته که سروکله ویروس کووید 19 در کشور پیدا شد، این مکمل گیاهی به‌صورت سنتی و با رضایت شخصی بر روی مبتلایان زیادی که دچار کرونا شده بودند، آزمایش گردید. که خوشبختانه بر اساس انجام آزمایش‌های به‌عمل‌آمده توانسته بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

صالحی با بیان اینکه هم‌اکنون این دارو در حال تائید نتایج علمی آن است، گفت: امیدواریم که این دارو بتواند در این حوزه نیز اثرات مثبت خود را نمایان کند تا کمک شایانی به هم‌وطنان درگیر با ویروس کووید 19 کرده باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+