اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/9/13    کد خبر: 15721013   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

عربستان وهابی صفت تبدیل به ایالتی از ایالات‌متحده آمریکا شده است

عربستان وهابی صفت تبدیل به ایالتی از ایالات‌متحده آمریکا شده است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با محوریت نحوه مدیریت و چگونگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزارشده بود(جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس) ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی در دفاع از حریم نظم و امنیت اظهار کرد: مسؤولین اگر نمی‌توانند خود را با برند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هماهنگ کنند هر چه سریع‌تر کنار بروند.


وی افزود: اسلام‌های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی و وهابی(داعش) همه برای اسلام واقعی که جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار آن در دنیا شده است، بسیج شده‌اند تا بتوانند آن را نابود کنند اما تاکنون به یاری خداوند متعال، امدادهای غیبی حضرت ولی‌عصر(عج) و نعمت پربرکت ولی‌فقیه این حکومت شیطانی نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه عربستان وهابی صفت امروزه آن‌قدر ضعیف شده است که جزو ایالتی از ایالات‌متحده آمریکا محسوب می‌شود،گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید نظارت‌های درونی به‌شدت تقویت شود تا جلوی بسیاری مفاسد گرفته شود. انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+