اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/14    کد خبر: 15720214   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

آیین نکوداشت روز خبرنگار ویژه اعضای خانه مطبوعات اصفهان برگزار می‌شود

آیین نکوداشت روز خبرنگار ویژه اعضای خانه مطبوعات اصفهان برگزار می‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر اصفهان، ظهر امروز 13 مردادماه 1398 طی اطلاعیه‌ای با عنوان « آیین نکوداشت روز خبرنگار ویژه اعضای خانه مطبوعات اصفهان» آورده است؛ خانه مطبوعات استان اصفهان ضمن  تبریک فرارسیدن روز خبرنگار ، از اعضای عزیز خانه مطبوعات استان اصفهان دعوت می‌کند تا با حضور در آیین نکوداشت روز خبرنگار زیباترین صحنه‌های همدلی و همراهی خانواده بزرگ رسانه را به نمایش بگذارند.


زمان؛ روز سه‌شنبه ۱۵ مردادماه ، ساعت ۱۸ در باشگاه شماره ۲ شهرداری اصفهان منتظر دیدار و حضور سبز شما هستیم.

همچنین نفیسه یزدانی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره مطبوعات اصفهان اظهار کرد: یازدهمین دوره این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش اصلی، شامل دو بخش حرفه‌ای و ویژه است  و بخش جنبی، دربرگیرنده موضوعاتی است که ادارات و نهادها پیشنهاد می‌دهند؛ به این شکل که آن‌ها در کنار داوران، کارشناسی را به‌عنوان نماینده خواهند داشت و بعد از اعلام  رتبه‌های برتر، جوایزی را نیز اهدا خواهند کرد.

عضو هیئت‌مدیره خانه مطبوعات اصفهان با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام متقاضیان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از 5 تا 18 مردادماه فرصت دارند در سایت www.isfahan.pressfestival.ir  ثبت‌نام و مطالب خود را بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری طی مراسمی نتایج این جشنواره که توسط هیات داوران انتخاب شده‌اند را اعلام و برگزیدگان را معرفی کنیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+