اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/2    کد خبر: 15720110   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

محرومیت‌زدایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از اولویت‌های کاری ماست

محرومیت‌زدایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از اولویت‌های کاری ماست

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی که با  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، بخشدار مرکزی ،تعدادی از مدیران اجرایی ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل فرمانداری برگزار شد. اظهار کرد: از جمله سیاست ها و برنامه‌های نظام و دولت توسعه و ارتقاء سطح خدمات به مناطق روستایی می‌باشد.


وی در ادامه افزود:  انجام این مهم و خصوصا توجه به زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی  و خدماتی در روستاها موجب افزایش سطح رضایت‌مندی مردم روستا و کاهش مهاجرت آنان  به شهرها خواهد شد، هر چند کارآفرینان  و اهالی روستا باید به حوزه اشتغال و معیشت روستاییان عزیز نیز توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه  در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی در جهت محرومیت‌زدایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان از اولویت‌های کاری مدیریت شهرستان است، تصریح کرد: طی بازدید میدانی صورت گرفته از روستاهای بخش مرکزی شهرستان و برگزاری جلسه با مسؤولین محلی موانع و مشکلات احصا  گردیده و هدف از برگزاری این جلسه نیز بررسی و پیگیری آن مشکلات می‌باشد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+