اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/25    کد خبر: 15727455   در دسته بندی علمی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین شهر:

تلاش برای تبدیل کردن شاهین شهر به عنوان پایتخت هوش مصنوعی کشور

تلاش برای تبدیل کردن شاهین شهر به عنوان پایتخت هوش مصنوعی کشور

  شهردار شاهین شهر گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهین شهر به پایتخت هوش مصنوعی کشور تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی‌راد در دومین همایش هوش مصنوعی که به همت شهرداری شاهین شهر و همکاری مراکز علمی و دانشگاه‌های شاهین‌شهر خصوصاً دانشگاه مالک اشتر و بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان در سالن شیخ بهایی برگزار شد، با بیان اینکه سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه کلیدواژه های مدیریتی برای ابد است، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه حقیقت حق را تعریف کرده و اکنون پس از گذر بیش از یک‌هزارو چهارصد سال در عصری که متاورس و هوش مصنوعی به علم شبیه سازی موجودات دست یافته‌است، می‌توان ژرفای عمیق آن را درک کرد.


وی با اشاره به این‌که در جهان امروز مرز بین واقعیت و مجاز بسیار ظریف بوده و امکان تشخیص و تمییز آن‌ها از یک‌دیگر سخت و دشوار است، افزود: با تاکید بر تعالیم مکتب اسلام باید علاوه بر دانش و فراگیری با پذیرش تغییرات و افزایش علم و آگاهی، آن‌ را به صورت هوشمند مدیریت کرد.

ابریشمی‌راد با تاکید بر ایجاد شادی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان، خاطرنشان‌کرد: نسل نوجوان و جوان آینده‌سازان ایران فردا هستند که باید با توجه به تحولات روز جهان و تغییرات علمی، اجتماعی و اقتصادی دنیا با شایستگی‌های خود میراث‌دار فخر ایرانیان باشند.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به جمعیت با سواد شاهین شهر و وجه تسمیه دانش و خلاقیت برای این شهر ابراز امیدواری کرد: به این منظور با هدایت صحیح ذهن‌های نخبه و جوان شاهین شهری می‌توان این شهر را در آینده‌‌ نزدیک، پایتخت هوش مصنوعی کشور عنوان نمود.

گفتنی‌است؛ این همایش دو روزه، با استقبال پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌‌مندان به علم هوش مصنوعی شاهین‌شهر برگزار شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #هوش_مصنوعی #وبینار #مردم #جویا #ایران #شاهین شهر
ما را دنبال کنید:
+