اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/17    کد خبر: 15727541   در دسته بندی بین الملل نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد؛

 برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین‌شهر

 برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین‌شهر

   شهردار شاهین‌شهر از برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری شاهین‌شهر با اداره کل هنرهای نمایشی اظهار کرد: برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در این شهر، منعقد شد.


 وی در نشست هماهنگی، تبادل نظر و امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و شهرداری شاهین‌شهر برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان که با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان فرصت مغتنمی است که شاهین‌شهر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری خود را به نمایش گذارد.

 شهردار شاهین‌شهر با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان افزود: شهرداری شاهین‌شهر قدردان اعتماد اداره کل هنرهای نمایشی در اجرای رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان بوده و یقیناً از تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد استفاده خواهد نمود.

 کاظم نظری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری رپرتوار «تئاتر کاربردی» در شاهین‌شهر گفت: کیفیت سالن‌های اجرای شاهین‌شهر بی‌نظیر و استاندارد بوده و بستر متناسبی برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان است.

 وی با تأکید بر لزوم تمرکز زدایی از پایتخت در برگزاری رویدادهای فرهنگی تصریح کرد: در راستای احقاق حق هنرمندان از سراسر ایران باید با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های شهرها اقدام به برگزاری برخی جشنواره‌ها در شهرهایی غیر از تهران در راستای تمرکز زدایی نمود.

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #تئاتر #فرهنگ #هنر #مردم #جویا #خبر #ایران #نمایش
ما را دنبال کنید:
+