اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/14    کد خبر: 15727353   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

نماینده دلفان و سلسله در مجلس؛

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بشدت محکوم است/کمیسیون امنیت ملی مجلس به صورت ویژه پیگیری کند

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بشدت محکوم است/کمیسیون امنیت ملی مجلس به صورت ویژه پیگیری کند

  نماینده مردم شهرستان‌های دلفان و سلسله در محلس گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شد به شدت محکوم است.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در تهران، من تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن و مادر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی عصر امروز گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: این حادثه ترویستی که بدون شک ردپای سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا در آن وجود دارد به شدت محکوم است.

وی افزود: به عنوان نماینده مجلس از همکارانم در کمیسیون امنیت ملی می خواهم بدون فوت وقت بررسی ابعاد مختلف این جنایت شنیع را با دعوت از وزیر کشور، وزیر اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی مورد بررسی و تا حصول نتیجه پیگیر حادثه اتفاق افتاده باشند.

نماینده مردم دلفان و سلسه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعیادی کشورهای مستکبر و جنایت کار بدانند این اتفاقات مردم ما را در ادامه مسیر این شهدا و در مسیر حرکت حاج قاسم سلیمانی مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌کند.
وی تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بدانند که با چنین حرکت‌های کوری نمی‌تواند مردم ما را از حرکت در مسیری که بزرگانی همانند سردار سلیمانی، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر آن مسیر هدایت‌گر ما هستند باز دارند.

ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس در پایان بار دیگر با تسلیت به تمامی خانواده شهدای تروریستی خواستار رسیدگی و تسریع در درمان مجروحان این حادثه تا بهبود کامل شد.


مرتبط با جغرافیای تهران با کلید # #مجلس #ایران #کرمان #تروریست #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+