اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/3    کد خبر: 15727247   در دسته بندی حرف مردم نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 10  دقیقه

با انتشار مطلبی در فضای مجازی؛

انتقاد تند خبرنگار ایلامی از عملکرد حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

انتقاد تند خبرنگار ایلامی از عملکرد حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

  ایرج مقدم فعال رسانه‌ای با انتشار مطلبی در فضای مجازی از عملکرد حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به‌شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، ایرج مقدم فعال رسانه‌ای با انتشار مطلبی به شرح زیر در فضای مجازی از عملکرد حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به‌شدت انتقاد کرد؛


بسمه‌تعالی

خدمت جناب آقای حسن بهرام‌نیا

 استاندار محترم استان ایلام

 با سلام، احترام و عرض خسته نباشید

خطابه گران‌بهایتان را شنیدم؛ و از درخواست انتقاد بر اساس موارد مصداقی استقبال و توجه جنابتان را به عرایض مصداقی جلب می‌نمایم.

در حوزه توسعه پایدار، و به‌صورت مصداقی می‌گویم: در دوران مدیریت جنابعالی  نرخ بودجه تملک دارایی‌ها از نرخ بودجه کشور فراتر نرفت.

ردیف بودجه اربعین در سنوات گذشته صیانت نشد.

نه‌تنها سوت قطار به ایلام نرسید؛ تهیه یک بلیت ساده اتوبوس (از مقصد ایلام به سایر اقصی‌نقاط کشور) شاهکار شده است.

سدهای سیکان و چناره و طرح تلمبه ذخیره‌های سیمره اجرا نشدند.

مرزهای چیلات و هلاله و چنگوله در حسرت بازگشایی باقی مانده‌اند.

پل زال به چیلات بر روی کاغذ ماند و هواپیمایی در فرودگاه‌های آبدانان و مهران بر زمین ننشستند.

تونل کبیرکوه آبدانان افتتاح نشد؛ و مسیر ایلام دره شهر تعریض نشد. مسیرهای ایلام دهلران و مهران به ملکشاهی اصلاحی به چشم ندیدند. ایجاد کنسولگری عراق در ایلام به خاطرات پیوست. انتقال دفتر نفت و گاز غرب به فراموشی سپرده شد.

 زمین های ایلام آبی از سامانه گرمسیری دریافت نکردند. پتروشیمی دهلران و هلیلان و سیمان دهلران و فولاد مهران همچنان بلاتکلیفند؛ و به بهره برداری نرسیدند. منطقه آزاد مهران همچنان در حسرت هیات مدیره و یک ساختمان مستقل مانده است. پروژه قاضی خان به بدره تکمیل نشد. کنارگذر مهدی آباد به هفت چشمه اجرا نشد.

کمربندی ایوان در حد یک مطالبه همچنان باقی است. خط انتقال آب شهر ایلام تعویض نشد؛ و مشکل کم‌آبی چوار و بهداشت آب ملکشاهی همچنان باقی است.   

بیماری در بیمارستانهای ملکشاهی و بدره و هلیلان بستری نشدند. سهم اجتماعی مناطق از سوی پروژه های نفتی پرداخت نگردید. پارک بانوان و سینما و پسماند و سایت زباله ها و انتقال مشاغل آلاینده و ده ها پروژه کوچکتر هم اجرایی نشدند.

در مورد هزینه اربعین اولا هیچ جوابیه ای به رسانه ام هزار پیشه در این مورد از طرف دستگاه های اجرایی واصل نگردیده است؛ که منتشر نمائیم و ادعای شما در این مورد صحت ندارد؛ و اگر ارسال شده است، بصورت مصداقی و مستند اعلام نمایید.

دوما، اطلاعات و ریز هزینه های عمرانی قطعا محرمانه نیست؛ و جنابعالی و مدیرانتان را به انتشار هزینه ها بصورت مصداقی و بر اساس جداول با ستونهای شماره طبقه بندی، عنوان طرح، محل تامین اعتبار و تخصیص بر اساس توافقنامه، و عملکرد هزینه شده بر اساس توافقنامه دعوت می کنم؛ و خواهشمندم از کلی گویی پرهیز نمایید.

سوما، در جهت شفاف سازی دستور دهید، مدیرکل محترم راهداری استان ایلام، تعداد و مبلغ هزینه شده که بصورت ترک تشریفات انجام داده اند؛ جهت تنویر افکار عمومی اعلام و اهلیت پیمانکاران مربوطه هم بصورت مصداقی ذکر گردد؛ تا خدایی ناکرده ابهامی در واگذاری پروژه ها به اشخاص غیر صالح باقی نماند.

چهارما و جهت اطلاع اظهارات و گزارش ها و کلی گویی جنابعالی و مدیرانتان مبنی بر« هزینه پنج هزار میلیارد تومان در دوسال در حوزه راه های منتهی به مهران» صحت ندارد، و باز هم بر سر عهد خود هستم؛ و چنانچه بر اساس مستندات و انتشار آنها و بصورت مصداقی و بر اساس جداول موردالذکر اثبات شود؛ ۵ هزار میلیارد تومان در دو سال اخیر در حوزه اربعین و در راه های منتهی به مهران هزینه شده باشد؛ اینجانب نه تنها رسانه و قلم را کنار خواهم گذاشت؛ رسما اعلام می کنم حاضرم بدون دفاع و به جرم دروغگویی در محاکم قضایی حکم اعدام را پذیرا باشم.

آقای استاندار (بهرام نیا) جسارت نکردیم مدیرانتان انقلابی نیستند؛ اما مدعی هستیم، عملکردتان در مجموع قابل دفاع نیست؛ و جنابتان را بر اساس سفارش خودتان به ذکر مصادیق دعوت و از کلی گویی بر حذر می داریم؛ و تقاضامندیم؛ جنابعالی هم بصورت مصداقی فهرست پروژه های کلانی که به پیوست جداول بودجه اضافه نموده اید؛ اعلام نمائید.

جناب آقای بهرام نیای عزیز، منکر زحمات و تلاش های شما نیستم؛ اما انتخاب مدیرانتان را ضعیف می بینم؛ و فرصت خدمتتان را هم کم؛ و به جنابتان یادآور می شوم؛ مادران ایلامی آنقدر فرزند شایسته زائیده اند؛ که تا کنون فرزندان این استان ایلام چندین وزارت و معاونت وزارتخانه و چندین استان را در سطوح کلان مدیریت کرده باشند؛ و اگر تدابیر لازم به کار ببندید و همتی به خرج دهید که مجموعه استان ایلام را کارآمد نمائید؛ دستانتان خالی نباشد؛ و با یک خانه تکانی محسوس راه مانده را ان شاالله قابل قبول طی کنید.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #ایلام #استاندار #مردم #مطالبه گری #دولت #جویا
ما را دنبال کنید:
+