اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/11    کد خبر: 15727185   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون؛

۸ مجموعه ورزشی جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شده است

۸ مجموعه ورزشی جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شده است

  استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸ مجموعه ورزشی جدید به سرانه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه افزوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، امروز یازدهم آبان ماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان بیست‌وششمین سفر شهرستانی خود که به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد در حاشیه افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت این شهرستان، گفت: از همه مسئولان و خیران شهرستان که تلاش می‌کنند تا فضای مناسب‌تری برای نسل جوان و بارور شدن استعدادهای آنان فراهم شود تشکر می کنم.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸ مجموعه ورزشی جدید به سرانه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه افزوده شده است.
مرتضوی متذکر شد: امروز صبح نیز درشهر وزوان یک زمین ورزشی چمن را افتتاح و به مردم شریف شهرستان تقدیم کردیم.
وی خاطرنشان کرد:  امیدواریم با تدابیری که مسئولان شهرستان به کار می‌گیرند در شرایط مناسب‌تر و در حداقل زمان بتوانیم سایر مجموعه‌های ورزشی شهرستان را در اختیار مردم قرار دهیم.
به گزارش صدای جویا بیست‌وششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست استاندار اصفهان صبح امروز یازدهم آبان ماه به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد و در حال برگزاری است.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #دولت #جویا #ایران #میمه #شاهین‌شهر
ما را دنبال کنید:
+