اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/26    کد خبر: 15727136   در دسته بندی بین الملل نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

فرماندار شاهین شهر و میمه خبرداد؛

سفر استاندار اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه/فردا آغاز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه شاهین‌شهر

سفر استاندار اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه/فردا آغاز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه شاهین‌شهر

  مسئول هیات اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه گفت: از فردا ۲۷ مهرماه تا سوم آبان‌ماه زمان ثبت‌نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌باشد.

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق ملت بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین به موضوع انتخابات پرداخت و اظهار کرد: در فرایند انتخابات پس از مرحله پیش ثبت‌نام که در مردادماه انجام و صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان توسط شش مرجعی که در قانون ذکر شده، به انجام رسید به مرحله ثبت‌نام نهایی متقاضیان رسیدیم.


وی افزود: از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان‌ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir  مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در این مرحله متقاضیان می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و درج کدملی به سامانه وارد شوند. وی تاکید کرد: متقاضیان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار این مهم را در نظر داشته باشند که تمامی مراحل بایستی از طریق رایانه انجام شود.

وی بیان داشت: در این مرحله متقاضی بایستی ۲۳ بند پیش بینی شده در سامانه را تکمیل کند این بندها شامل اطلاعات هویتی، شخصی، شغلی، سوابق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... متقاضیان است‌.

کاظمی طبا یادآور شد: بارگذاری گواهی ۵ سال سابقه اشتغال متقاضی در بخش دولتی، عمومی، خصوصی یا غیر دولتی موردی است که به تازگی به قانون انتخابات اضافه شده که در این راستا بایستی متقاضیان گواهی و مدارک مورد نظر را در مرحله پیش بینی شده بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: از رسانه ها، جریانات و احزاب مختلف فعال سیاسی در حوزه انتخابیه دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار انتظار داریم که شور انتخاباتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای ایجاد کنند‌.

سفر استاندار اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در پایان از سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه اعضای شورای اداری استان بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان برای پنج شنبه هفته آینده 4 آبان ماه 1402 خبرداد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اصفهان #استاندار #شاهین_شهر #میمه #دولت #مردم
ما را دنبال کنید:
+